خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: 13 آبان یک فرصت بسیار بزرگ است اما حق 13 آبان ادا نشده و نمی شود، شما دارای انقلابی هستید که پشتوانه آن منطق و از طرفی دارای تاریخی معاصر هستید که دستتان در مقابل بیگانگان پر است لذا باید تمامی سعی و تلاشتان را برای نشان دادن ماهیت استکبار جهانی انجام دهید.
کد خبر: ۹۱۸۷۴۴۴
|
۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی،  حجت الاسلام و المسلمین عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در نشست ائمه جمعه خراسان جنوبی با اشاره به 13 آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی اظهار کرد: 13 آبان نسبت به دیگر ایام الله های سال، دارای جایگاه متفاوتی است، یعنی 12 بهمن و 22 بهمن با همه ی عظمتش، محصول 13 آبان است و این را نباید فراموش کنیم.

وی عنوان داشت: باید به اهمیت 13 آبان و شیوه ی کار مبارزه با استکبار، پی برد، بدترین خطری که در مقابل مکتب انبیا و اسلام قرار دارد، مکتب لیبرال دموکراسی است.

حجت الاسلام عبادی افزود: در تفکر لیبرال دموکراسی، انسان یک حیوان اقتصادی است، یعنی همه ی آنچه که در دنیا و جهان بشری وجود دارد باید توجیه اقتصادی داشته باشد، لذا برای آنها اخلاق و دین اصالت ندارد بلکه می توانند ابزاری برای جذب اقتصاد بیشتر باشند.

وی بیان داشت:  در تفکر لیبرال دموکراسی غرب تمام فضائل انسان معدوم شده است، ائمه جمعه باید جایگاه انسان در مکتب انبیاء و جایگاه انسان در اندیشه لیبرال دموکراسی را برای مردم تبیین کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: مسئله، آمدن فلان رئیس جمهور و رفتنش نیست بلکه مخوف ترین جریان در پشت آن قرار دارد که امام از پیش قراولان این تفکر به شیطان بزرگ تعبیر می کند و ابلیس در مقابل این افراد، کوچک است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان تحت فشارهای اقتصادی با عناوین خاص، می خواهند جوامع بشری که تابع قانون هستند و نظمی بر آن ها حکم فرماست و متکی به یک نظام می باشند را از چرخه قانون خارج کنند که در واقع همان بی قانونی است، لذا دست به اقدامی از جمله توزیع شراب، مواد مخدر و دخانیات می کنند و فقرها و ثروت هایی را با اسم دین و مذهب ایجاد می کنند.

عبادی اظهار داشت: مستکبرین جهانی در تمامی کشورها شکنجه گاه دارند و با این سابقه‌ی خود، حرف از حقوق بشر می زنند، لذا این موارد را نباید فراموش کنیم و نگذاریم که جامعه نیز فراموش کند.

وی متذکر شد: 13 آبان یک فرصت بسیار بزرگ است اما حق 13 آبان ادا نشده و نمی شود، شما دارای انقلابی هستید که پشتوانه آن منطق و از طرفی دارای تاریخی معاصر هستید که دستتان در مقابل بیگانگان پر است لذا باید تمامی سعی و تلاشتان را برای نشان دادن ماهیت استکبار جهانی انجام دهید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: ما نتوانسته ایم به مردم، جوانان و نوجوانان خود، 13 آبان را تفهیم کنیم، چه در جمعیت، و چه در شعارها، قطع نامه‌ها، سخنرانی‌ها و تریبون های ائمه جمعه، حق 13 آبان ادا نشده، لذا باید برای سال آینده فکری کنیم.

وی ادامه داد: متاسفانه و با کمال صدها تأسف، هنوز در جامعه‌ی ما و بعضی از مسئولان ما، تحت تأثیر تفکر لیبرال دموکرات غرب هستند.

عبادی بیان داشت: این گرفتاری ها مربوط به انقلاب و اسلام نیست، بلکه مربوط به نفوذ تفکر لیبرال دموکرات غرب است که از اول انقلاب تا به امروز زهرش را ریخته و مردم نیز همچنان از این زهر، رنج می برند و راهی جز این وجود ندارد که جامعه بصیرت خود را پیدا کند.

امام جمعه بیرجند عنوان کرد: جامعه باید بر اساس قانون، برای زیر ساخت های قانونی خود از جمله مجلس شورای اسلامی، شورای محلی و شهری و باقی مواردی که به وسیله مردم انتخاب می شوند، افرادی را انتخاب کند که دارای تفکر اسلامی باشند نه تفکر لیبرالی، و اگر به این موضوع توجه نکند با مکر، حیله، دزدی و اختلاس روبرو خواهد بود.

وی اضافه کرد: امروز وقت کار و بصیرت عمار است، مقام معظم رهبری در فرمایشاتشان فرمودند که "اَینَ عَمار" و آن عمارها شما هستید.

عبادی بیان داشت:  شاخصه عمار یاسر بصیرتش بود، لذا عمارهای امروز ائمه جمعه هستند که باید با بصیرت خود مردم عزیز و جوانان را یاری دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها