بیانیه سازمان بسیج دانش آموزی استان بوشهر بمناسبت سیزده آبان

سازمان بسیج دانش آموزی سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اقدام به صدور بیانیه ای کرد.
کد خبر: ۹۱۸۷۶۰۲
|
۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، متن این بیانیه به این شرح است:
یوم اللّه سیزده آبان، یادآور حماسه ها، ایثار‌ها و فداکاری‌های دانش آموزان عزیزمان است. این روز با شکوه بدین سبب، روز «دانش آموز» نامیده شد، تا خاطره‌ی فرزندان دلیر انقلاب برای همیشه جاودان بماند و درسی فراموش ناشدنی برای تمام دانش آموزان در سراسر گیتی باشد که با ابرقدرت‌ها و چپاول گران بین المللی به مبارزه‌ی بی امان بپردازند و عزت را بر زندگی ذلت بار ترجیح دهند. روز دانش آموز به همه‌ی مستضعفان جهان می‌آموزد که علیه مستکبران قیام کنند و حقوق مسلم و از دست رفته‌ی خویش را از چنگال استکبار و استعمار بیرون کشند.
امروز سیزدهم آبان است، روز من، روز تو، روز هم بستگی ما، روز گره کردن مشت‌ها و فرود آن بر سر استکبار. سالروز کندن سیم خاردار‌های لانه‌ای که استعمار را به روح ما تنگتر می‌کرد و بالارفتن از دیواری که حصار شده بود بر عزت نفس مان؛ و امروز، روزی است که جوانان آزاده ایرانی شرف و عزت و استقلال را به خود هدیه دادند و از استعمارگران غرورشان را پس گرفتند. امروز روزی است که نوجوانان ایران از جان گذشتگی و رشادتشان را به جهانیان نشان دادند و با خونشان انقلاب را تثبیت کردند و دست طمع چپاول گران را از ایران بریدند. ایران در سیزدهم آبان درخشید و هر یک از شعشعه‌های این درخشش یک جوان دانش آموز بود. درخششی که هنوز ادامه دارد و از فروغ آن ایران روشن و درخشنده است و امروز فتنه انگیزی آمریکا در برخی از کشور‌های منطقه همچون لبنان و عراق در ایجاد آشوب و درگیری، چرایی ضرورت تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸ را به ما یادآور می‌شود.
سازمان بسیج دانش آموزی ضمن گرامیداشت روز ۱۳ آبان و ادای احترام به ارواح پاک و مطهر شهدای دانش آموز و دانشجو، از آحاد ملت بزرگ ایران اسلامی دعوت می‌کند که در راهپیمایی ضد استکباری ۱۳ آبان، پرصلابت‌تر از همیشه و با مشت‌های گره کرده و طنین شعار "مرگ بر آمریکا" به صحنه آمده و انزجار خود را نسبت به تهدید‌ها و تحریم‌های ظالمانه ابراز داشته و با قدم گذاشتن در مسیر نورانی شهدا باردیگر اتحاد و همدلی ملت ایران را در دفاع از انقلاب و تبعیت از ولایت فقیه به رخ جهانیان بکشانند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات