امیررضاحسینی گفت:بعضی از جریان های داخلی همواره به دنبال قراردان واژه هایی همچون اعتدال درمقابل انقلابی گری بودندو دراین میان درگفتمان امام ورهبری انقلابی گری وانقلابی ماندن هیچ گونه تعارضی با اعتدال ندارد
کد خبر: ۹۱۸۷۶۰۹
|
۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛امیرضاحسینی بسیجی نخبه و فعال استان مرکزی درگفتگوبابسبج گفت:تحقق دولت ونظام اسلامی نیازمند تداوم اراده هایی است که باتوکل برخداو امیدبه موفقیت وهمت بلند محقق می شود.

وی افزود:از زمینه های اساسی تحقق این دولت الهی واسلامی تربیت نسلی است که باید همواره باخصویاتی از جمله شجاع,باسواد,متدین,دارای ابتکار,خودباورو غیور راداراباشد.

حسینی بااشاره به اینکه بعضی ازافرادسودجو ومغرض تعاریفی غلط از انقلابی گری دراذهان به وجودآورده اند گفت:تصورغلط اینجاست که انقلابی گری را به معنای بی انضباط و بی سواد معرفی کردند ولی درواقعراین برعکس است انقلابی ها دارای خردجمعی و تدین و حرکت عاقلانه بوده اند.

وی اظهارکرد:آن شاخص ومعیاری که امروز دولت مردان ما به آن احتیاج دارند همین انقلابی گری است که تقید و باوربه ارزشها خودباوری و ما می توانیم درونش می گنجد.

این بسیجی فعال ونخبه  عنوان کرد:دراین چهل ساله عمرانقلاب اسلامی هرجاباتفکرانقلابی پیش رفتیم پیروزبودیم و هرجا غفلت کردیم  ضربه و مشکلات آن را به صورت های مختلف شاهد بودیم.

وی خاطرنشان کرد:اکنون نیز دشمنان قسم خورده اسلام این روحیه انقلابی را نشانه گرفته است به ویژه مانسل جوان که پیش قراولان گفتمان انقلابی هستیم که همواره باید بصیرت و آگاهی دسیسه هایشان رادرنطفه خفه کرد.

 

ارسال نظرات