بمناسبت هفته بسیج دانش آموزی یادواره شهدای دانش آموزی شهرستان اصلاندوز در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۷۶۴۱
|
۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۰

به گزارش بسیج عشایری از اردبیل،

 سومین یادواره شهدای دانش آموی شهرستان اصلاندوز و ۳۶هزار شهید دانش آموز کشور  با محوریت شهید بهنام محمدی با حضور امام جمعه،فرماندار، فرماندهان سپاه شهرستان پارس آباد و ناحیه عشایری،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری،رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان اصلاندوز،جمعی از مسئولین، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، فرهنگیان و دانش آموزان در مسجد جامع شهرستان اصلاندوز برگزار شد.

سرهنگ حسین حسین زاده فرمانده سپاه ناحیه عشایری شهرستان اصلاندوز  ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و پاسداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، ضمن خیرمقدم گویی به مدعوین یادواره ۳۶ هزار شهدای دانش آموزی هدف از برگزاری این یادواره را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان و نوجوانان عنوان کرد.

در ادامه سرهنگ حسن نوری فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس آباد با ادای احترام به مقام شامخ شهدای فرهنگی و دانش آموزی و تبریک یوم الله ۱۳ آبان گفت: امروز به برکت اقتداری که از دوران دفاع مقدس در سایه خون شهدا بدست آورده ایم، دشمنان جرات ندارند و به خود اجازه نمی دهند که حرفی از تهاجم نظامی علیه کشور ما بزنند.

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی ها با جناح بازی شهدا را فراموش کرده اند افزود: عزت، آبرو، امنیت و سربلندی امروز کشور ما، مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهدا ازجمله شهدای بسیج دانش آموزی است که در سالهای دفاع مقدس با نثار عزیزترین گوهر وجودی خود، اجازه ندادند گزند دشمنان به نظام و انقلاب اسلامی برسد.

مداحی دهقان از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و قرائت شعر از دیگر برنامه های اجرا شده در این یادواره شهدای دانش آموزی بود.

ارسال نظرات