"13 آبان آغاز فرو پاشی سلطه آمریکا بر جهان بوده و اوج استکبار ستیزی و بصیرت ملت ایران را نمایان کرده"
کد خبر: ۹۱۸۷۶۴۹
|
۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۵

آمریکایی ها چهل سال است برای مبارزه با ملت ایران هزینه می کنند، اما نه تنها فایده ای نبرده اند بلکه خود در حال فروپاشی هستند.

آمریکایی ها از چهل سال پیش تاکنون هر نقشه ای در غرب آسیا کشیده اند، نقش بر آب شده است. آنها مسبب اصلی خنثی شدن نقشه های خود را ملت ایران می دانند. به همین دلیل هیچ وقت نظام جمهوری اسلامی و اقتدار ملت ایران را به رسمیت نشناختند و بر آن تیغ توطئه و تجاوز کشیدند.

اینک در آستانه روز مبارزه با استکبار جهانی ملت بزرگ ایران بیش از بیش شاهد بروز دشمنی های شیطان بزرگ و ایادی آن در راه جلوگیری از پیشرفت¬های شگرف جمهوری اسلامی ایران است؛ که تشدید تحریم ها در جبهه اقتصادی یکی از آخرین حربه های ناکارآمد آنان است که به فضل الهی و با مقاومت ملت ایران و تدبیر مسئولان این دسیسه نیز به فهرست بلند ناکامی دشمنی های آمریکا با ایران اضافه خواهد شد.

ما بسیجیان بسیج جامعه پزشکی با حضور در راهپیمایی 13 آبان و سر دادن شعارهای همیشگی استکبار ستیزی "مرگ بر آمریکا" ، "مرگ بر اسرائیل" و " مرگ بر صهیونیسم" در کنار شعارهای " هیهات مناالذله" به جهانیان خواهیم فهماند که برای پاسداری از انقلاب اسلامی که ریشه در عاشورای حسینی دارد ذره ای کوتاهی نخواهیم کرد و این بار نیز آماده ایم تا به رهبری سیدی از صلاله حسین (ع) در جهت تحکیم و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب تا رسیدن به آرمان های مقام معظم رهبری (مدظله العالی)عاشورای دیگری برپا کنیم که بی شک پیروزی از آن سپاه اسلام خواهد بود.

ارسال نظرات