فرمانده سپاه رامسر خاطر نشان کرد:‌ شیطان بزرگ بر مسیر باطله خود استوار مانده است که در حقیقت این موضوع نشان دهنده حرکت درست انقلاب اسلامی در مسیر آرمان های صحیح خود است.
کد خبر: ۹۱۸۷۷۳۷
|
۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سرهنگ پاسدار محمدرضا خمسیه فرمانده سپاه ناحیه مقامت رامسر در گفت و گو با خبرنگار بسیج، ضمن گرامیداشت  یوم الله سیزدهم آبان با بیان اینکه این روز، یادآور سه رخداد با اهمیت در تاریخ ایران اسلامی است گفت: تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در سیزده آبان ۱۳۴۳، شهادت دانش‌آموزان در سیزده آبان ۱۳۵۷ در دانشگاه تهران و تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸، سه رخدادی بود که در تاریخ ایران اسلامی به ثبت رسید.

خمسیه با اشاره به  این سه رخداد تاریخ انقلاب اسلامی  افزود: این سه رویداد نشان دهنده رد پای پیدا و پنهان استکبار جهانی در وقایع کشور است، می تواند یکی از مهمترین عوامل نفرت و انزجار ملت عزتمند ایران اسلامی از آمریکای جنایت کار باشد.

️فرمانده سپاه رامسر در ادامه با تصریح براینکه  راه انقلاب اسلامی راه ایستادگی و مقاومت است ،اضافه کرد: باید بدانیم که کوتاه آمدن در مقابل دشمن مستکبر جز ذلت و شکست نتیجه ای در بر ندارد.

خمسیه با تاکید براینکه برای عبور از تحریم های ظالمانه و رفع مشکلات اقتصادی بن بستی نداریم، گفت:  به فرموده رهبر معظم انقلاب این مشکلات را می توان با تکیه بر توان و ظرفیت های داخلی حل کرد.

فرمانده سپاه رامسر با تصریح بر این مطلب که  رویکرد توجه به توان درونی در حال حاضر باید به یک اصل در مدیریت کشور تبدیل شود ، افزود: از چشم امید داشتن به توافقات و تعاملات با کشورهای استکباری که پرونده و سابقه مشخصی در عهدشکنی دارند باید دوری کرد.

به گفته خمسیه حضور عموم مردم در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان همیشه دارای اهمیت بوده است اما با وجود شرایط کنونی منطقه و جهان و توطئه و نقشه های جبهه کفر به سرکردگی صهیونیست و آمریکا جنایتکار، اهمیت راهپیمایی امسال دو چندان است.

فرمانده سپاه رامسر  مباحثی چون خروج آمریکا از برجام، تشدید تحریم ها و تحمیل لوایحFATF را اسنادی برای ادامه دشمنی آمریکا دانست و خاطر نشان کرد:‌ شیطان بزرگ بر مسیر باطله خود استوار مانده است که در حقیقت این موضوع نشان دهنده حرکت درست انقلاب اسلامی در مسیر آرمان های صحیح خود است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها