فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: دانش آموزان امیدها و سرمایه‌های این کشور هستند و می‌خواهند در گام دوم اهداف متعالی انقلاب را پیش ببرند و لذا جوانان و بسیجیان به‌عنوان افسران انقلاب باید در جهت محقق کردن آرمان‌های انقلاب گام بردارند.
کد خبر: ۹۱۸۷۷۹۱
|
۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳

به‌گزارش سرویس بسیج دانش اموزی خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در جمع فرماندهان بسیج دانش‌آموزی با اشاره به اهمیت تفکر بسیج و بسیج دانش‌آموزی گفت: بسیجیان به‌عنوان خواص جامعه باید ابتدا قدر این نعمت را بدانند و بعد باید برای تجهیز کردن خود به علم، تقوا و بصیرت تلاش زیادی کنند.

وی افزود: نوجوانان و جوانان امیدها و سرمایه‌های این کشور هستند و می‌خواهند در گام دوم اهداف متعالی انقلاب را پیش ببرند و لذا جوانان و بسیجیان به‌عنوان افسران انقلاب باید در جهت محقق کردن آرمان‌های انقلاب گام بردارند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بابیان اینکه امروز شرایط کشور در حالت جنگی است و دشمن در همه ابعاد به دنبال توطئه آفرینی و دشمنی با ملت است گفت: جنگ امروز از نظامی به حوزه‌های علمی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی منتقل‌شده و در این جنگ هدف دشمن به‌کل جامعه رفته و لذا در این شرایط وحدت یک اصل مهم است که باید به آن خیلی اهمیت داد.

وی ادامه داد: دشمن وقتی نتوانست با داعش در منطقه به‌جایی برسد امروز تمرکز خود را برای ایجاد اختلاف بین ملت‌ها و اختلافات درونی گذاشته و لذا همه باید در جهت توطئه‌ها و فتنه‌های جدید دشمن هوشیار باشیم.

کریمی بابیان اینکه جمله راهبردی معمار کبیر انقلاب مبنی بر اینکه بسیج لشگر مخلص خداست نیاز به درک صحیحی دارد و باید عمق این جمله را بفهمیم افزود: تشکیل بسیج یکی از هنرهای مهم امام بود و در طول این چهل سال با همین بسیج مردمی توانستیم دستاوردهای مهمی برای انقلاب به دست آوریم و امروز باید تفکر بسیج هم ادامه پیدا کند و هم تقویت شود.

وی با تأکید بر اینکه امروز جنگ، جنگ اراده‌ها است گفت: اراده جوانان انقلابی و مؤمن بسیار قوی‌تر از ارائه‌های دشمن است و باید به‌کارگیری شوند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اهمیت توجه به سواد رسانه ای در بین دانش آموزان بیان داشت: امروز باید نحوه درست استفاده کردن از فضای مجازی به نوجوانان آموزش داده شود چراکه دشمن از این طریق به دنبال شبهه آفرینی برای نوجوانان و جوانان است و به همین دلیل سواد رسانه ای یک موضوع الزامی است.

وی افزود: طرح شهید بهنام محمدی با هدف تربیتی دنبال می شود و این طرح دستاوردهای بسیار خوبی به همراه داشته که باید هم آن را دنبال کرد و هم در جهت تقویت آن تلاش کرد.

کریمی با بیان اینکه سطح انتظارات از بسیج دانش آموزی بسیار زیاد است گفت: آن چیزی که باید در دستور کار این نهاد باشد ارائه الگو به آموزش و پرورش است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: ۱۳ آبان ماه به عنوان روز مبارزه با استکبار فرصتی مناسب برای نشان دادن جنایت های آمریکا علیه ملت و هویت واقعی نظام استکباری به جوانان است که باید آن را گرامی داشت و از آن استفاده کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات