فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد خبر داد:
محمدمهدی پژاوند فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد از برگزاری نمایشگاه عکس با موضوع استکبار جهانی و آمریکا به همت دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد یزد در روز جمعه ۹۸/۸/۱۰ در مصلای نماز جمعه در محل مسجد آخوند ملا اسماعیل خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۷۹۴۴
|
۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲
به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج دانشجویی از یزد، فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد نمایشگاه را شامل بیش از ۳۰ عکس نوشته و اینفوگرافی با محوریت خیانت و دشمنی های آمریکا، آمریکا و تروریسم، جنگ نرم، تهاجم فرهنگی و... خواند.
محمد مهدی پژاوند با تاکید بر شعار همه علیه استکبار افزود : به تصویر کشیدن جنایات و بد عهدی های آمریکا و متحدان و بصیرت افزایی عموم مردم از مهم ترین اهداف ما است ، او ادامه داد: همه ی مردم باید به مسائل روز آگاهی داشته باشند و با دانایی کامل در راهپیمایی۱۳ آبان حضور پیدا کنند و شعار مرگ بر آمریکا را فریاد بزنند.

پژاوند نوید برگزاری دوباره نمایشگاه را در روز ۱۳ آبان در دانشکده پزشکی علی ابن ابیطالب(ع) داد و بیان کرد: علاوه بر برپایی نمایشگاه، تریبون آزاد با موضوع (افول آمریکا؛توهم یا واقعیت )و همچنین برپایی مسابقه عکس را برای دانشجویان علاقه‌مند طراحی شده است.
 
ارسال نظرات