خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قم از اعزام ۵ هزار دانش‌آموز قمی به سفر راهیان نور در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۸۰۴۱
|
۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴
 
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، داود محبی عصر امروز در میزگرد خبری که با حضور اصحاب رسانه و جمعی از نخبگان بسیجی برگزار شد به بیان اهمیت توجه به علل استکبارستیزی در فرهنگ انقلاب پرداخت و اظهار داشت: دانش‌آموزان بسیجی به‌عنوان ارکان اصلی انقلاب درصدد شناخت استکبار جهانی و راهکار‌های مبارزه با آن هستند.

وی با تأکید بر مقابله به‌روز با دشمنان افزود: توطئه دشمنان علیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هرگز متوقف نشده و هر روز به شیوه‌ای جدید وارد میدان توطئه علیه انقلاب می‌شوند.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قم ادامه داد: سازمان بسیج دانش‌آموزی با هدف تقویت روحیه استکبارستیزی در بین دانش‌آموزان توطئه‌های دشمنان را دقیق و مستمر رصد می‌کند.

وی با تأکید بر حضور پررنگ دانش‌آموزان در عرصه‌های سیاسی و فرهنگی جامعه تصریح کرد: باید روحیه مطالبه‌گری و ایده‌پردازی در دانش‌آموزان تقویت شده و بر اساس همین مهم مجمع علوی و فاطمی تشکیل شده است.

محبی اعضای مجمع علوی و فاطمی را نخبگان علمی و بسیجی معرفی کرد و گفت: یکی از مشکلات سازمان بسیج دانش‌آموزی نبود اعتبارات لازم بوده تا بتواند حضور پررنگ‌تری از دانش‌آموزان را در عرصه‌های اجتماعی رقم بزند.

وی از اعزام ۵ هزار دانش‌آموز دختر و پسر به سفر راهیان نور خبر داد و خاطرنشان کرد: امسال برای اعزام ۳ هزار دانش‌آموز دختر و دو هزار دانش‌آموز پسر برنامه‌ریزی‌شده و اگر تأمین اعتبار لازم شود این تعداد افزایش می‌یابد.
ارسال نظرات