خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در گفتگو با «بسیج»:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا روز 13 آبان را تجلی‌گاه ظلم‌ستیزی ملت بزرگ ایران دانست که با اعتراضات به موقع خود تفکرات شوم استکبار و در رأس آن آمریکا را مورد اعتراض قرار داد و با آن مقابله کرد.
کد خبر: ۹۱۸۸۱۳۷
|
۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۵

حجت الاسلام محمدتقی صمددوخت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، گفت: آمریکا در سال های گذشته که همواره سیلی محکمی از ملت ایران خورده است در قالب تحریم ها و خروج از برجام دشمنی خود را بارها به اثبات رسانده از این رو میبینیم امسال مراسم ۱۳ آبان ماه با حضور اقشار مختلف مردم پرشکوه تر از سالهای قبل برگزار می شود.

وی افزود: ملت انقلابی ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، امسال بار دیگر اتحاد و همبستگی خود را به دنیا نشان دادند.

حجت الاسلام صمددوخت تاکید کرد: هر چند دشمنان هیچ گاه از توطئه‌ها علیه انقلاب دست نکشیده و همواره قصد ضربه زدن به آرمان های امام و انقلاب را دارند اما حضور مردم و هدایت های پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب ، همواره نقشه های آن ها را خنثی کرده است.

وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت  نباید کوچک ترین کوتاهی و سستی در مقابله با استکبار و ایادی آن به خود راه بدهیم بلکه باید مجدانه و با تمام قدرت تمام در مقابل استکبار و سیاست های خصمانه آن بایستیم زیرا در تقابل هر طرفی که کوتاه بیاید طرف مقابل جلو می رود، بحمدالله در این تقابل ظالم و مظلوم، مظلوم که ایران اسلامی و مقاومت است در حال پیشروی است و ظالم که آمریکاست در حال افول و فروکشی است.

حجت الاسلام صمددوخت در پایان سخنان خود یادآور شد: ملت حسینی و ولایتمدار ایران اسلامی در این روز عزیز ،  با شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل ، نفرت و انزجار خود را به استکبار و ایادی آن اعلام داشته و وفاداری خود را به امام و انقلاب و رهبری و پیوند جدانشدنی با عاشورا را برای چندمین بار به جهانیان نشان دادند.

ارسال نظرات