خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه قاینات گفت: مهم ترین دستاورد 13 آبان برای جبهه حق و مستضعفین عالم، مقابله با جبهه استکبار است.
کد خبر: ۹۱۸۸۲۰۱
|
۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام ملک آبادی مسئول نمایندگی ولی فقیه  در سپاه شهرستان قاین در مراسم 13 آبان اظهار کرد: دانش آموزان انقلابی بار دیگر با حضورشان در این مراسم مشت محکمی بر آمریکای مستکبر و یاوه گویان داخلی و منطقه ای زدند.

وی ادامه داد: 13 آبان 1358 و مقدمه آن در سال های 43 و57 جز ایام الله ویژه خداوند است و مردم مستضعف عالم با اتحاد و همدلی و غیرت و تبعیت از رهبری می توانند مستکبری عالم را به زباله دان تاریخ بیفکنند.

حجت الاسلام ملک آبادی در ادامه با بیان این که مهم ترین دستاورد 13 آبان برای جبهه حق و مستضعفین عالم مقابله با جبهه استکبار است گفت: آنانی که می گویند تاریخ انقلاب اسلامی و تکرار مرگ بر آمریکا تمام شده است قطع یقین  می دانند که آمریکا، ما را به رسمیت نمی شناسد و می خواهد ایران دوباره  برده استکبار باشد و این را در مسئله برجام دیدیم و خارج شدن آمریکا از موضوع برجام  و عدم اجرای توقعاتشان و زمان بندی هایی که به آن عمل نکردند و همچنین اروپایی هایی که ما را منتظر گذاشتند دلیل  محکمی بر رسمیت نشناختن ایران توسط استکبار  است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قاین در ادامه گفت: تازمانی که جبهه حق بر باطل پیروز گردد تقابل استکبار ادامه دارد چرا که خداوند متعال به پیامبر می فرماید یهود و نصاری به هیچ وجه از تو راضی نخواهند شد حتی اگر با آنها مذاکره  کنی و یا این که از آنها اطاعت کنی و امروز هم استکبار به هیچ وجه از جمهوری اسلامی راضی نخواهد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر اگر در همه زمینه ها پای میز مذاکره باشیم فقط زمانی دست از سر ما بر می دارند که برده و مطیع آمریکا باشیم و در ادامه هم خداوند می فرماید اگر زیر بیرق کفر و هوا و هوس اینها رفتی از خداوند انتظار کمک نداشته باش.

حجت الاسلام ملک آبادی گفت: جنایت های آمریکا در طول تاریخ نسبت به بشریت و ایران اسلامی اعم از کشتار 100 میلیون سرخ پوست به دست آمریکا، استفاده از بمب اتمی در بمباران ناکازاکی و هیروشیما وبه کام مرگ کشاندن 9میلیون ایرانی در سال های 1917-1919 توسط انگلیس با ایجاد جدا سازی قومیت های مختلف از سرزمین ایران مثل بحرین و جاهای دیگر ، سرنگونی هواپیمای مسافر بری ایران ، هدف قرار دادن سکوهای نفتی ایران در جنگ تحمیلی و به وجود آوردن القاعده وداعش و گروهک های تروریستی و تحریم فلج کننده و فشار حداکثری به ما می آموزد که به فرموده رهبری رابطه با آمریکا سم است و هیچ مشکلی از ما را حل نمی کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: پس از ناکامی آمریکا و استکبار در زمین زدن و به سقوط کشاندن انقلاب اسلامی برنامه های جدید و متنوعی را علیه انقلاب اسلامی طرح ریزی کرذند .

وی گفت: درگیر کردن ایران با معاهدات و قرار دادهای بین المللی برای هدف قرار دادن  ارزشها و اعتقادات جوانان و نوجوانان با سند 2030، مباحث مالی fatf و ctf و پالرمو و تحریم  ها و  قرار دادن  وزارت دفاع، اطلاعات، صداو سیما ، سپاه در لیست تروریست خود از جمله اقدامات آمریکا علیه ایران است و دولتمردان ما ابدا نباید زیر بار این معاهدات بروند.

ملک آبادی بیان داشت: قطع کردن بازوهای منطقه ای ایران مثل ایجاد اعتراض و در نهایت اغتشاش در عراق، لبنان و سوریه ، ناکارآمد کردن و گرفتن  عناصر اقتدار انقلاب اسلامی مثل مباحث موشکی، نفوذ منطقه ای و سپاه ، ایجاد نافرمانی مدنی و شورش و اغتشاش از بستر نبرد رسانه ای و تحریم و مشکلات اقتصادی از دیگر برنامه های آمریکا علیه جمهوری اسلامی اسلامی ایران است.

 حجت الاسلام ملک آبادی در بخش پایانی سخنان خود گفت: راه برون رفت کشور از مشکلات و رسیدن به پیشرفت همه جانبه انقلابی گری می باشد و انقلابی گری یعنی مبارزه با آمریکا و م راد از آمریکا یعنی دولت آمریکا که تهدید و تحریم می کند ، مراد از آمریکا یعنی اندیشه آمریکایی در داخل که ایجاد تردید و ترس و ناامیدی می کند و عوامل نفوذی آمریکا که کار شکنی و مانع تراشی می کند و ما باید به مانند ارباب اینها را هم به زباله دان تاریخ بیفکنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها