خبرهای داغ:

برگزاری مراسم یوم الله ۱۳آبان در هندیجان، شوشتر، آبادان، رامشیر،لالی

تجمع باشکوه مراسم یوم الله ۱۳آبان همزمان با سراسر کشور و استان خوزستان با حضور قشرهای مختلف مردم ، دانش آموزان مسئولان محلی همراه با سخنرانی ، اجرای گروه سرود و قرائت قطعنامه در یادمان شهدای گمنام هندیجان و همچنین راهپیمایی در بخش چم خلف عیسی شهرزهره و دیگر روستاهای شهرستان برگزار شدند.
کد خبر: ۹۱۸۸۳۲۳
|
۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب در حاشیه مراسم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد : مردم ولایتمدار شهرستان هندیجان همواره پشتیبان ولایت فقیه و رهبری هستند و اقتدار امروز تمام قشرهای مردمی در مراسم یوم الله ۱۳آبان نشانه ایمان و بصیرت و آگاهی است و به فرموده امام راحل ، آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

 وی افزود: حضور پرشوردانش آموزان در مراسم یوم الله سیزده آبان واقعا جای تقدیر دارد و دشمنان اسلام و استکبار جهانی آمریکای تروریست ازاین حضور ها در هراس هستند و این دانش آموزان موجب افتخار و سربلندی کشور هستند.

 در ادامه مراسم یوم الله سیزده آبان، امام جمعه هندیجان حجت الاسلام والمسلمین سید حسینی از حضور گسترده مردم و دانش آموزان و مسئولان با شایستگی تقدیر و تشکر کرد و تاکید داشت: ملت ایران در مقابل دشمنان اسلام ایستادگی می کند و اجازه هیچ گونه تهدیدی را نخواهد داد.

 وی افزود: ماهر افتخار و عزتی که داریم از وجود با ایمان و مقتدرانه تمام قشرهای مردمی است و همچنین در ۱۳آبان دانشجویان پیرو خط امام ، با ایستادگی و هوشیاری ، لانه جاسوسی آمریکارا تسخیر نمودند و اجازه ندادند که آمریکا به توطئه های خود ادامه دهد.

در پایان مراسم یوم الله سیزده آبان در محل یادمان شهدای گمنام هندیجان، گروه سرود کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هندیجان اجرای خوبی داشته و همچنین قطعنامه یوم الله سیزده آبان خوانده شد که حاضرین در مراسم با تکبیر گویان تایید نمودند و در بخش چم خلف عیسی شهرزهره ودیگر روستاهای شهرستان مراسم راهپیمایی و تجمع یوم الله سیزده آبان با شکوه ویژه ایی برگزار شد.

 

همچنین  همزمان بایوم الله۱۳آبان روز دانش آموز وتسخیر لانه جاسوسی امریکا مراسم راهپیمایی این روز درشوشتروشهرها وروستاهای همجوار باحضوراقشارمختلف مردم،مسولان ،دانش آموزان برگزارشد.

دراین مراسم عظیم وباشکوه که از زن ومرد حضوری فعال داشته اند ،حجت السلام سلیمانی امام جمعه شهرستان شوشتر ضمن تقدیر وتشکراز حضور همه اقشارمختلف مردم دراین راهپیمایی ،برنقش محوری دانش آموزان ودانشجویان پیرو خط امام ورهبری در تسخیر لانه جاسوسی امریکا اشاره وگفتند ؛که دشمن قسم خورده ایران اسلامی در زمان رضاشاه مخلوع توانسته بود برتمام امکانات ایران اسلامی مسلط شوند وشاه مخلوع ایران هم گوش به فرمان آنها خواست که کشور را به سمت وسوی آنها سوق دهد ولی دانش آموزان ودانشجویان با حمله به لانه فتنه  آن را به تسخیر خود درآورده وپای امریکای جنایتکار را از کشورما کوتاه نمایند.
ایشان درپایان ابراز داشتند که شما دانش آموزان امیدهای انقلاب وکشور هستید وباید گوش ودلتان با کلام رهبری وولایت فقیه باشد.
همچنین در پایان مراسم راهپیمایی قطعنامه در محککمیت جنایات امریکا قرائت وتوسط حاضرین مورد تایید قرارگرفته شد.
 
همچنین راهپیمایی گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان ، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضور گسترده مردم آبادان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سپاه آبادان ، امروز 13 آبان‌ماه دانش‌آموزان ، دانشجویان و سایر اقشار مردم بیش از 60 نقطه از آبادان با حضور در مراسم بزرگداشت روز 13 آبان نسبت به رفتار نظام‌های سلطه‌جو و مستکبر اعلام انزجار کردند.
سخنران برنامه امام جمعه شهرستان به مناسبت بزرگداشت ۱۳ آبان در آبادان اظهار داشت: به روز و آمادگی برای مبارزه با دشمن و گام بلند برای تمدن سازی اسلامی زمینه سازی برای ظهور از اهداف جوانان است.
دانش ‌آموزان با سردادن شعارهای حماسی خواستار پایان یافتن ظلم‌های پی در پی غرب شدند و با شعار کوبنده " آمریکا افول تو نزدیک است " به یاری مردم مظلوم یمن، فلسطین و عراق پرداختند.
در بخشی دیگر از این مراسم با شکوه دانشجویان دانشگاه‌های مختلف نیز با سردادن شعارهایی پیرامون مفاسد اقتصادی از مسئولین قوه قضائیه خواستار پیگیری و عزل مسئولانی شدند که با تکیه بر غرب در حال چپاول اموال بیت‌المال هستند، شدند.
 

همچنین مراسم با شکوه راهپیمایی ۱۳ آبان با سخنرانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامشیر و امام جمعه شهرستان رامشیر برگزار گردید.
در این مراسم که باحضور جمع کثیری از دانش آموزان و بسیجیان شهرستان رامشیر برگزار گردید  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامشیر جناب سرگرد منصوری اظهار نمودند که یکی ازدلایل وفلسفه ۱۳ آبان شهید شدن جمع کثیری از دانش آموزان و دانشجویان در دانشگاه تهران و ایستادگی ومقاومت در مقابل حکومت ظلم و جور وشاهنشاهی بوده است ودلیل دیگر مقاومت وایستادگی حضرت امام خمینی ره در مقابل لایحه کاپیتالاسیون که منجر به دستگیری امام  و تبعید امام در ۱۳ آبان ۴۳گردید و از حضور مردم شریف رامشیر در این راهپیمایی تشکر نمودند. در ادامه برنامه امام جمعه شهرستان حاج آقا معرف اظهار نمودند که تنها راه مقابله با دشمن و استکبار ایستادگی و مقاومت در مقابل دشمن  و همچنین پیروی و حمایت از منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری می باشد. واین پیروی در حقیقت حمایت از راه امام حسین ع می باشد.

 

برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در شهرستان لالی

راهپیمایی ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا
همچنین امسال پرشکوه تر از همیشه با حضور عده کثیری از امت شهید پرور لالی، دانشجویان، دانش آموزان و مسئولان شهرستان لالی در میدان شهدای ۲۱ دی برگزار شد.

شرکت کنندگان در مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان با سر دادن شعار " مرگ بر آمریکا " انزجار خود را از سلطه طلبی آمریکا در جهان و حمایت قاطع خود را از مقام معظم رهبری اعلام داشتند.

گفتنی است : همزمان در مرکز بخش حتی شهرستان لالی راهپیمایی ۱۳ آبان با حضور جمعی از مسئولان و دانش آموزان برگزار شد.

دیدار و تکریم خانواده شهید ارسلان حاجت پور

بمناسبت هفته بسیج دانش آموزی خانواده شهید دانش آموز ارسلان حاجت پور مورد تکریم قرار گرفت .

در این مراسم که با حضور حجت الاسلام نگهبان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لالی و جمعی از پرسنل ناحیه در منزل شهید حاجت پور برگزار شد، با اهدای هدایا از پدر شهید تقدیر بعمل آمد .

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار