کلیشادی گفت: برنامه‌های متنوعی توسط اقشار بسیج در هفته بسیج برگزار شد، مهمترین برنامه ، کنگره بزرگ ملی برای نود و دو هزار شهید بسیجی است.
کد خبر: ۹۱۸۸۳۷۷
|
۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۰

 مهدی کلیشادی معاون اجتماعی سازمان بسیج در گفتگو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری بسیج گفت: تمام اقشار بسیج  برنامه‌های متعددی به مناسبت هفته بسیج برگزار خواهند کرد.  در واقع به مناسبت روزهای مختلف هفته بسیج برنامه‌هایی در حوزه‌های محرومیت رسانی و خدمت رسانی و یا حوزه فرهنگی هنری  و سایر حوزه‌ها در هفته بسیج اجرا خواهند شد.
کلیشادی در ادامه افزود: یکی از برنامه‌های هفته بسیج، برگزاری کنگره بزرگ ملی برای نود و دو هزار شهید بسیجی خواهد بود.
وی به بیان سایر برنامه‌های هفته بسیج پرداخت و اظهار کرد: یکی ار برنامه‌های روتین و هرساله سازمان بسیج برای هفته بسیج، دیدار بسیجیان با امام خامنه‌ای می‌باشد که امسال نیز برنامه دیدار رهبری انجام خواهد شد.
وی در پایان سخنانش گفت: سازمان بسیج، امسال برنامه‌های خود را با فرازهای بیانیه گام دوم انقلاب تطبیق داده است. در واقع در تمام سازمان‌های اقشار بسیج و استان‌ها،معاونت‌ها، پایگاه‌های مقاومت و سایر رده‌ها، جلسات و هیئت‌های اندیشه ورز پیرامون موضوع بیانیه گام دوم انقلاب برگزار شده است و تلاش‌هایی مبنی بر ارائه برنامه‌هایی برای عملیاتی کردن و اجرای تمام بندهای بیانیه گام دوم  انقلاب می‌شود. می‌توان گفت امسال برنامه ریزی‌هایی در این زمینه انجام شده است و برای سال 99 باید تمام برنامه‌‌ها به سمت  تحقق فرازهای بیانیه گام دوم انقلاب سوق داده شود.

 

ارسال نظرات