خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر:

بشریت امروز بیش از هر زمان دیگر محتاج اخلاق نبوی و اهل بیت(ع) است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر گفت: آنچه بشریت امروز از هر زمان دیگر بیشتر به آن محتاج است و از خلأ آن رنج می‌برد اخلاق نبوی و اهل بیت(ع) است.
کد خبر: ۹۱۸۸۶۴۰
|
۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۷

بشریت امروز بیش از هر زمان دیگر محتاج اخلاق نبوی و اهل بیت(ع) استبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام حمزه شیرزادی در مراسم سوگواری امام حسن عسکری(ع) در جمع پرسنل سپاه ناحیه ملایر با اشاره به الگوهای رفتاری بشریت اظهار داشت: پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع) به عنوان الگوی رفتاری ما معرفی شده‌اند و هر چقدر ما خود را به این الگوها نزدیک‌تر کنیم به سعادت نزدیک‌تر خواهیم بود.

وی افزود: اخلاق اسلامی، عبودیت و بندگی خداوند، ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان و طاغوت و کفار، خضوع و خشوع، مهربانی در برابر بندگان خداوند و ... از ویژگی‌های پیامبر اسلام(ص) و اهل بیت(ع) است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر گفت: آنچه بشریت امروز از هر زمان دیگر بیشتر به آن محتاج است و از خلأ آن رنج می‌برد اخلاق نبوی و اهل بیت(ع) است.

وی با بیان اینکه اهل بیت(ع) و پیامبر(ص) همانند کشتی نوح هستند، گفت: هر کس به آنان تمسک بجوید نجات می‌یابد و ما وظیفه داریم در حد توان خود را به آنان نزدیک کرده و برای انجام دستورات پیامبر اسلام(ص) و اهل بیت(ع) تلاش کنیم.

شیرزادی تصریح کرد: اهل بیت(ع) کشتی نجات بشریت هستند و هر کس به آنان تمسک جوید نجات پیدا می‌ کند و هر کس روی گردان شود به طور قطع به هلاکت خواهد رسید و از هدایت فاصله می‌گیرد چراکه این بزرگواران حجت خدا بر روی زمین هستند.

وی با اشاره به اینکه پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) مجری برنامه‌ها و دستورات پروردگار هستند، ادامه داد:خشنودی پیامبر(ص) و اهل بیت(ع)، خشنودی خداوند خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات