رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی ایرانشهر گفت: ۳۰۰ نفر در روستای «توتان» از توابع بخش بنت نیکشهر با همت بسیج جامعه پزشکی ویزیت رایگان شدند.
کد خبر: ۹۱۸۸۶۵۴
|
۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۳

به گزارش خبرنگار بسیج جامعه پزشکی بسیج نیوز، محمدمهران امینی فرد روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح ویزیت رایگان بسیج جامعه پزشکی به منظور خدمت رسانی بهتر به شهروندان بویژه افرادی که در مناطق روستایی کمتر برخوردار ساکن هستند اجرا شد.

وی افزود: متخصص داخلی، متخصص زنان و متخصص اطفال در این طرح حضور داشتند و در مجموع ۳۰۰ مراجعه کننده توسط این پزشکان ویزیت رایگان شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر با اشاره به اینکه نجات جان فرد بیماران در نقاط مختلف و دور دست در اولویت این دانشگاه وجود دارد افزود: در چند روز گذشته شاهد نجات جان مادر باردار شهرستان سرباز با حضور بموقع و داوطلبانه متخصص زنان بودیم.

وی بیان کرد: اقدامات انسان دوستانه و رسیدگی به بیماران اجر و ثواب اخروی دارد و اقدام به موقع می‌تواند موجب نجات بسیاری از بیماران پرخطر شود.

امینی فرد به اقدام بموقع اورژانس ۱۱۵ سرباز که منجر به نجات جان بیمار عشایری در مناطق کوهستانی و سخت‌گذر شد اشاره کرد کرد و افزود: با اقدام بموقع نیروهای اورژانس این بیمار از مرگ حتمی نجات یافت.

ارسال نظرات