رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با تصریح براینکه حمایت و پشتیبانی از همه عناصر خدمتگزاری نظام در حوزه های مختلف از دیگر مسئولیت‌های مهم نماینده ولی فقیه در استان است، یادآور شد که باید نظارت عمومی بر عملکرد حاکم بر استان اجرایی شود.
کد خبر: ۹۱۸۸۷۲۷
|
۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، مراسم تکریم آیت الله طبرسی و معارفه حجت الاسلام لائینی نماینده، ولی فقیه در مازندران در ساری با حضورحجت الاسلام گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، صبح امروز پنج شنبه ۱۶ آبان ماه با حضور رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، استاندار، نمایندگان و ائمه جماعات سراسر استان در ساری برگزار شد.

حجت الاسلام علی اکبری رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در این آیین با اشاره به برگزاری نماز جمعه در ۹۰۰ نقطه کشور گفت: تبعیت از ولایت فقیه، همدلی و وفاق از مهمترین نتایج برگزاری نماز‌های جمعه در کشور است.

حجت الاسلام علی اکبری ادر ادامه با بیان اینکه آیت الله طبرسی با چهار دهه امامت جمعه مرکز استان مازندران، توانست سنگر نماز جمعه مازندران را به عنوان سنگر انقلابی در کشور معرفی کند، افزود:هدایت عمومی استان در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی رسالت اصلی نماینده، ولی فقیه در استان است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با تصریح براینکه حمایت و پشتیبانی از همه عناصر خدمتگزاری نظام در حوزه‌های مختلف از دیگر مسئولیت‌های مهم نماینده، ولی فقیه در استان است، یادآور شد که باید نظارت عمومی بر عملکرد حاکم بر استان اجرایی شود.

حجت الاسلام علی اکبری، حجت الاسلام  محمدی لائینی را یکی از نیرو‌های ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و ابراز امیدواری کرد با توجه به شناختی که ایشان  از مردم ولایتمدار مازندران، توانمندی‌ها و کاستی‌های استان دارد برای تعالی و پیشرفت استان مازندران تلاش و کوشش کند.

در پایان مراسم با تقدیر از خدمات آیت الله طبرسی، حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ محمّدباقر لائینی به سمت نماینده جدید، ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری منصوب و معارفه شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها