وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه همانطور که در جنگ، انتخاب فرماندهان بر مبنا شایسته سالاری بود ادامه داد: امروز هم در جنگ اقتصادی نیازمند فرماندهانی هستیم که بتواند در برون رفت از این شرایط دارای برنامه ها و ایده های نوین باشند.
کد خبر: ۹۱۸۸۸۱۹
|
۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی عصر امروز در همایشی با عنوان گرامیداشت شهید سید ابوالحسن موسوی خورشیدی که در گلوگاه برگزار شد، گفت:: هیچ زمان از گزند دشمن در امان نبوده ایم و مادامی که دشمن در جنگ نظامی ۸ سال دفاع مقدس نتوانست به اهداف خود دست یابد متوسل به جنگ اقتصادی شد.

دژپسند با بیان اینکه هرچه از موفقیت‌های پس از جنگ افزایش می‌یافت جبهه‌های جدید با موضوعات جدید گشوده می‌شدف افزود: تحریم‌هایی که امروزه علیه ایران وضع می‌شود  نظیر آن در تاریخ پیدا نمی‌شود.

وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه همانطور که در جنگ، انتخاب فرماندهان بر مبنا شایسته سالاری بود ادامه داد: امروز هم در جنگ اقتصادی نیازمند فرماندهانی هستیم که بتواند در برون رفت از این شرایط دارای برنامه‌ها و ایده‌های نوین باشند.

دژپسند با بیان اینکه امروزه باید تلاش کنیم سهم مان را در اقتصاد بین الملل حفظ و ارتقا دهیم، اظهار کرد:برخلاف پیش بینی‌ها، رشد غیر نفتی اقتصادی ما مثبت است.
 
به گفته دژپسند جذب سرمایه گذار خارجی نسبت به ۷ ماهه نخست سال گذشته ۲۰ درصد رشد داشته است.

این مقام مسئول در خصوص روند افزایش قیمت‌ها نیز تصریح کرد: روند رشد قیمت‌ها در کشور معکوس شده و از تیرماه روند رشد قیمت‌ها کاهنده شده است.

وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های دشمن ایجاد شکاف بین دولت و مردم است، تصریح کرد: برنامه‌های دشمن جهت ضربه زدن به اقتصاد ایران با توجه به هوشیاری مردم ناکام مانده است.

دژپسند در پایان با توجه به اینکه در کشور مشکلات اندکی وجود دارد تاکید کرد: اگردر کشور همه فارغ از رنگ و بوی سیاسی و جناحی کمک و همراهی شود برنامه‌های دشمن یکی پس از دیگری نقش برآب می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها