مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در افتتاحیه رزمایش گردان های بسیج:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در افتتاحیه رزمایش گردان های بیت المقدس و کوثر بسیج با اشاره به نقش امید آفرین و امنیت بخش بسیج، گفت: بسیج بذر امید را در جامعه می کارد و امنیت را به ارمغان می آورد.
کد خبر: ۹۱۸۸۸۲۳
|
۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد با بیان اینکه هر کجا بسیج و تفکر بسیجی باشد ناامنی در آنجا بی معنا می شود، امنیت منطقه و کشور را به برکت وجود بسیج و عامل ناامنی های موجود را آمریکا و استکبار، قلمداد کرد.

وی اظهار داشت: بسیج نیرویی برگرفته از نهضت عاشورا و رشد یافته در پرتو انقلاب اسلامی است و حضور پررنگ این نیرو در منطقه و شکل گیری جبهه مقاومت موجب دلگرمی، احساس امنیت و قوت قلب کشورهای منطقه شده است.

حجت الاسلام امیرنژاد افزود: امروز به برکت ولایت، خون شهدا، هشیاری ملت و تفکر و حضور بسیج است که دشمن در پیاده سازی نقشه ها و توطئه های براندازی انقلاب و رخنه وارد کردن بر دین و فرهنگمان به بن بست رسیده است.

  مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه با اشاره به حضور بی نظیر اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 13 آبان و فریاد یکصدای "مرگ بر آمریکا"ی آنان، این حضور را نشانی از خستگی ناپذیری و ولایت مداری ملت ایران دانست و تصریح کرد: بسیج همیشه پا به رکاب و منتظر پیام و دستور رهبری بوده و هست و تا زمانی که استکبار و رژیم صهیونیستی و آل صعود از بین نرفته باشند، هرگز آرام نخواهد گرفت.

   مراسم افتتاحیه رزمایش گردان های بیت المقدس و کوثر میانه با شرکت صدها نفر از بسیجیان و با حضور و بدرقه مسئولان شهر در محل ورزشگاه میرصمدی میانه برگزار شد.

ارسال نظرات