نماینده اراک، کمیجان و خنداب در مجلس مطرح کرد :

اختصاص ۲۷صدم درصد از منابع حاصل از ارزش افزوده به توسعه ورزش در کشور

نماینده اراک، کمیجان و خنداب در مجلس در آیین افتتاحیه مسابقات جام خوشه چین گفت : در برنامه ششم توسعه، ۲۷صدم درصد از منابع حاصل از ارزش افزوده به توسعه ورزش در کشور اختصاص یافت.
کد خبر: ۹۱۸۸۸۶۳
|
۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، دکتر علی اکبر کریمی نماینده اراک، کمیجان و خنداب در مجلس در آیین افتتاحیه مسابقات جام خوشه چین اظهار داشت : در برنامه ششم توسعه، ۲۷صدم درصد از منابع حاصل از ارزش افزوده به توسعه ورزش در کشور اختصاص یافت.

وی افزود : با توجه به تغییر سبک زندگی در روستاها، توجه به امر ورزش و تحرک بدنی در روستاها امری بسیار مهم و ضروری است که در این راستا می طلبد زیرساخت های لازم در روستاها فراهم شود.

کریمی تصریح کرد : برگزاری مسابقات ورزشی روستایی و عشایری به میزبانی استان مرکزی، مایه مباهات و افتخار بزرگی است، چرا که نشان از ظرفیت و پتانسیل بالای استان در خصوص اهمیت و توجه به مقوله ورزش دارد.

نماینده اراک، کمیجان و خنداب در مجلس بیان داشت : زنده کردن ورزش های بومی محلی، باعث تقویت ورزش، ایجاد نشاط اجتماعی و ارتقاء حس رقابت میان روستاییان می شود و با شناسایی ظرفیت های برتر در روستاها می توان نفرات برتر را به رقابت های انتخاباتی کشور معرفی کرد.

وی اظهار کرد : با تقدیر از زحمات اداره کل ورزش و جوانان استان و هیات ورزش های روستایی و عشایری، امید است با تلاش مسئولین ذیربط، در آینده بیش از پیش شاهد توسعه ورزش در تمام روستاها باشیم.

دکتر علی اکبر کریمی نماینده اراک، کمیجان و خنداب در مجلس در پایان بیان کرد : در برنامه ششم توسعه، توسعه ورزش روستایی و عشایری نیز در قانون گنجانده شد و مقرر شد این مبحث از اولویت های سرفصل مصرف اعتبارات باشد و ایجاد سالن های ورزشی و توسعه خانه های ورزشی با هزینه های کم، در فضاهای محدود با امکانات متنوع در اختیار خانواده روستاییان قرار گیرد.

ارسال نظرات