خبرهای داغ:
امام جمعه موقت شهرستان سرخه گفت: اقتدار سپاه پاسداران بزرگترین شبکه جاسوسی آمریکا را منهدم می کند
کد خبر: ۹۱۸۸۹۳۱
|
۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، دانش آموزان دریوم الله 13 آبان، بار دیگر به خیابان ها آمدند تا با آرمان های انقلاب و رهبر انقلاب تجدید بیعت نمایند.
حجت الاسلام والمسلمین محمود نطنزی، امام جمعه موقت شهرستان سرخه، در جمع دانش آموزان با اشاره به اینکه 13 آبان در تاریخ کشورمان بسیار مهم است گفت: در این تاریخ سه رویداد مهم در تاریخ انقلاب و ایران ما رخ داده است. در 13 آبان سال 43، لایحه کاپیتولاسیون؛ لایحه ذلت بار و خفت بار را وضع نمودند و با وضع این لایحه امام راحل بر منبر رفتند و محتوای آن را افشا نمودند و نتیجه این افشاگری تبعید ایشان به ترکیه بود.
وی افزود: 13 آبان سال 57، در حالیکه انقلاب ما روزهای حساسی را سپری می کرد، دانش آموزان در آن روز به خیابان ها آمدند و با حضور در دانشگاه تهران شاه را محکوم نمودند. در 13 آبان سال 58 نیز دانشجویان پیرو خط امام به طرف سفارت امریکا هجوم بردند و انجا را اشغال کردندکه امام خمینی در این باره فرمودند((این حرکت انقلابی، انقلاب دوم محسوب می شود و چه بسا مهمتر از انقلاب اول))
وی با بیان اینکه دشمنی آمریکا از ابتدای انقلاب پابرجا بوده و همچنان ادامه دارد، ادامه داد: رهبر کبیر انقلاب فرمود(( ما افول آمریکا را مشاهده می کنیم. من صدای درهم شکستن استخوان های پوک لیبرال دموکرات غرب را می شنوم. افول آمریکا را حتی صاحب نظران آمریکایی نیز آن را مطرح کرده اند))
وی در ادامه اظهار کرد: آمریکا برای نابودی بیداری اسلامی و رسیدن به اهداف شوم خود هزینه های کلانی کرده است و هیچ سودی نبرده است. ایران اسلامی امروز ابتکار عمل را در دست گرفته و آنقدر اقتدار داردکه سپاه پاسداران پهپاد رسانه ای و جاسوسی، بزرگترین شبکه جاسوسی آمریکا را منهدم می کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها