خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:

امنیت امروز منطقه در سایه اقتدار جمهوی اسلامی است

جانشین فرمانده سپاه آذربایجان شرقی گفت: قدرت جهان اسلام، نظام جمهوری اسلامی، امنیت و آسایش امروز منطقه در سایه اقتدار جمهوی اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۸۸۹۴۸
|
۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اصغر عباسقلی زاده  در آیین صبحگاه رزمایش گردان بیت المقدس سپاه غدیر تبریز، افزود: شهدا با پیروی از امام و با جانفشانی و رشادت خود برای ما امنیت و آبرو آفریدند چراکه با همه دارائی خود از اسلام و میهن دفاع کردند و با عمل به موقع و رشادت خود به همگان درس ایثار و شهادت را آموختند.

وی ادامه داد: بسیج از اوایل انقلاب وفاداری خود را به نظام ثابت کرده و اگر امروز شاهد آن هستیم که بسیجیان در همه عرصه ها پیشتاز هستند، در سایه همان عهدی است که با امام(ره) و ولی فقیه خود بسته بودند .

سردار عباسقلی زاده اضافه کرد: شهدا اگر در دوران دفاع مقدس ایستادگی کردند، ذره ای خاک به دشمن ندادند و  تا آخرین قطره خون از کشور و میهن اسلامی خود دفاع کردند، نشان از بصیرت و دشمن شناسی آن مردان خدایی بود.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا خطاب به بسیجیان یادآور شد: جوانان و نوجوانان بسیجی زمان، زمان پیشرفت است، بخصوص در عرصه علمی ،باید تمام توان و تلاش مان را به کار ببندیم تا در عرصه علم روز به روز پیشرفت کنیم.

سردار عباسقلی زاده با اشاره به مقام شهدای مدافع حرم یاد آور شد : اگر کشور عزیزمان ایران امنیت دارد، قطعا به برکت خون شهدای مدافع حرم است و شهدای حرم همان هایی بودند که بصیرت و تقوا داشتند، راه آن ها تا آزادی قدسادامه خواهد داشت.

وی رزمایش گردان های بیت المقدس را مفید دانست و گفت: حفظ توان رزمی و تحرک نظامی برای حضور در تمام صحنه ها و استفاده از ظرفیت عملی بسیج از جمله اهداف این رزمایش هاست. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها