خبرهای داغ:
ساخت منازل مسکونی سیل‌زدگان شوش تا آذرماه به اتمام می‌رسدمسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه دزفول، گفت: ساخت واحدهای مسکونی سیل زدگان شهرستان شوش تا پایان آذرماه به اتمام خواهد رسید.
کد خبر: ۹۱۸۸۹۸۸
|
۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴

ساخت منازل مسکونی سیل‌زدگان شوش تا آذرماه به اتمام می‌رسدمسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه دزفول، گفت: ساخت واحدهای مسکونی سیل زدگان شهرستان شوش تا پایان آذرماه به اتمام و به بهربرداری می‌رسد.

عبدالرحیم حکیمی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج دزفول دزفول اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان دزفول معین شهرستان شوش بوده در این‌باره بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرستان دزفول جهت ساخت 10باب واحد مسکونی از روستاهای این شهرستان را در تیرماه 98 با 15گروه جهادی آغاز به کار کرد.

وی افزود: 5 واحد مسکونی در روستا یه باره، 2 واحد مسکونی در روستا شیخ غایب، یک واحد مسکونی در روستا مزرعه شبلی، یک واحد مسکونی در روستای اکیوش و همچنین 2واحد در روستا راضی حمد بوده که گروه‌های جهادی به صورت چرخشی در روستاهای سیل‌زده منطقه آهودشت شوش حضور یافته و نیز شبانه‌روزی جهت ساخت منازل اهالی این روستاها در حال تلاش هستند.
حکیمی با بیان اینکه در حال حاضر کار دیوارچینی منازل در حال انجام است، اظهار داشت: تا پایان آذرماه جاری تمام واحدهای مسکونی روستاها اتمام و به بهربرداری می‌رسد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه دزفول، گفت: در حال حاضر برای هر واحد مسکونی هزینه‌ای بالغ بر 30میلیون تومان هزینه شده که طبق برآورد و پیش‌بینی‌ها ما بخاطر خسارات وارد شده تا پایان ساخت این منازل هزینه‌ای تا سقف 120میلیون تومان در بر خواهد داشت.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها