فرمانده سپاه پاسداران گفت: مبارزه با مواد مخدر یک جنگ بزرگ در حوزه مسائل اجتماعی است که خانواده‌های ما را پریشان کرده، این نابسامانی اجتماعی است و سپاه پاسداران با آن کنار نمی آید.
کد خبر: ۹۱۸۸۹۹۴
|
۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» در جریان بازدید از مرکز صیانت و بازپروری شهید زیادیان، در جمع خبرنگاران درخصوص چرایی ورود سپاه به عرصه مقابله با آسیب‌های اجتماعی گفت: فلسفه وجودی سپاه، انهدام هر عارضه‌ای است که موجب آزار مردم شده چرا که آرامش و آسایش مردم دغدغه سپاه پاسداران است.

وی تصریح کرد: استراتژی سپاه این است که همه لیدرها و مافیایی اصلی تولید و توزیع‌کنندگان خرد و کلان مواد مخدر را متلاشی کند و ما می خواهیم طوری عمل کنیم که هزینه انجام جرم در کشورمان بالا برود تا عاملان جرم از انجام آن صرف‌نظر کنند.

فرمانده سپاه ادامه داد: سپاه پاسداران با نابسامانی‌های اجتماعی کنار نمی‌آید و با بسیج همه ظرفیت‌های خود به مبارزه با آن ها خواهد رفت زیرا طبق فرموده قرآن کریم زنده کردن یک نفر، همچون زنده کردن کل بشریت است لذا سپاه در تهران به عنوان پایتخت و قطب عالم اسلام به شیوه ای عمل خواهد نمود که ریشه همه بدی‌ها که در شأن نظام اسلامی نیست خشکانده شود.

 سردار سلامی در ادامه عنوان کرد: مبارزه با مواد مخدر در حوزه معضلات اجتماعی به عنوان یک جنگ بزرگ محسوب می شود که خاطر خانواده‌های شهر ما را که بخشی از وجود خود ما هستند مکدر کرده است، سپاه در یک حرکت جهادی وارد صحنه خواهد شد و به مبارزه با این معضلات تا نابودی آن خواهد پرداخت، چرا که مردم کشور ما شایسته بهره مندی از عزت، شادابی، زندگی خوب و شخصیت والا هستند و نباید پدیده‌های اجتماعی این چنینی خاطر آنان را آزرده کند.

وی در پایان اظهار کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرمودند مردم عائله ما هستند، ما نیز موظفیم در کمال احترام به آن ها خدمت صادقانه کنیم.

 

ارسال نظرات