اولین گروه از کاروانیان راهیان نور دانش آموزی استان مرکزی از شهرستان محلات به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۸۹۰۰۱
|
۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ازمحلات؛صبح امروز اولین کاروان راهیان نور دانش آموزی مدارس استان مرکزی از شهرستان محلات با بدرقه ی خانواده ها و مسئولین به کربلای جنوب ایران عازم شدند.

سرهنگ نجفی فرمانده سپاه محلات در آیین بدرقه دانش آموزان با اشاره به جنگ های مختلف در طول تاریخ بشریت گفت: هیچ کدام از آن جنگ ها با وجود تعداد بسیار بالای کشته های آن و وسعت جغرافیایی منطقه ی جنگ همچون قیام امام حسین (ع) در سرزمین کربلا در تاریخ ماندگار نشد.
 
وی با بیان اینکه آنچه از کربلا با به امروز جاودان شده است فرهنگ عاشورا ست که همچون خونی جاری در رگ های شیعیان جریان دارد اظهار کرد : آنچه اتفاق افتاد یک تحول در فکر بشر بود که امروزه آزاده های بسیاری با همین تفکر و فرهنگ در دفاع از حریم آل الله و دوران دفاع مقدس حاضر می شوند.
 
نجفی تفاوت در باور و اعتقادت ما نسبت به سایر دنیا را عامل ماندگاری نهضت عاشورا عنوان کرد و افزود: ما بر این باوریم که شهیدانمان در مسیر شهدای عاشورا گام برداشتند و در دفاع از حرم اهل بیت علیهم السلام و میهن عزیزمان جان فشانی کردند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از مسئولین قرارگاه راهیان نور از مدیران کاروان خواست تا تمام تلاش خود را برای هرچه بهتر برگزار شدن این سفر معنوی بکار گیرند تا دانش آموزان بتوانند از این فرصت بوجود آمده حداکثر استفاده را ببرند.
 
ارسال نظرات