رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کشور :
معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای گفت: این سازمان با تمام توان درمناطق سیل‌زده وجابه‌جایی زائران اربعین حسینی نقش ایفا کرد.
کد خبر: ۹۱۸۹۰۱۹
|
۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر ورئیس سازمان راهداری وحمل و نقل جاده‌ای  در سفربه استان زنجان اظهار کرد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با همدلی و همکاری تک تک ادارات استانی توانست با تمام توان در مناطق سیل‌زده و جابه‌جایی زائران اربعین حسینی حاضر شود و از این دو رویداد مهم سال 98 سربلند بیرون بیاید.

 

 رئیس سازمان راهداری وحمل و نقل جاده‌ای افزود: در اربعین امسال 60 هزار سرویس توسط ناوگان اتوبوسی انجام شد که در نوع خود بسیار بی‌نظیر است.

 

 معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن بازدید از راه‌های مواصلاتی استان زنجان اظهار داشت: با توجه به اینکه محورهای استان زنجان در کریدور شمالغرب کشور نقش مهمی دارند می‌بایست نسبت به ارتقای ایمنی آن‌ها توجه ویژه‌ای انجام شود.

 

 حسن‌نیا افزود: در شرایط اقتصادی کنونی نیز می‌توانیم با مدیریت درست منابع و امکانات،گام‌های مهمی در راستای بهبود کیفیت و بالابردن سطح خدمات به کاربران جاده برداریم. 

 

 در ادامه این سفر که با حضور رضا اکبری معاون راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای انجام شد، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با استاندار زنجان دیدار کرد.

ارسال نظرات