فرمانده سپاه ناحیه سبزوار گفت: رزمایش گردان‌های الی بیت المقدس در سبزوار با موفقیت به پایان رسید.
کد خبر: ۹۱۸۹۱۷۱
|
۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۶
هادی موحد نیا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی با بیان اینکه رزمایش‌های الی بیت المقدس طبق برنامه تقویم ارسالی به انجام می‌رسد، اظهارداشت: اولین مرحله از سری رزمایش‌های گردان‌های الی بیت المقدس با حضور دو گردان رزم با موفیقت کامل و با دست یابی به اهداف از پیش تعیین شده برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه سبزوار با اشاره به اینکه این برنامه‌ها و رزمایش‌ها در راستای کسب آمادگی‌های رزمی و تمرین‌های تاکتیکی انجام می‌شود تصریح کرد: بر اساس سناریو مشخص نیرو‌های حاضر در میدان اهدافی را مشخص کرده که سعی میکنند با استفاده از تکنیک‌های تمرین شده به آن دست پیدا کنند.

وی در ادامه به حضور پرشور بسیجیان دو گردان اشاره کرد و افزود: تکنیک مورد استفاده در این رزمایش استفاده ازعملیات تاخیری برای جلوگیری از پیش روی دشمن تا رسیدن یگان‌های اصلی رزم بود با تشریح فرماندهان گردان توسط بسیجیان به صورت موفقیت آمیز به اجرا در آمد.

موحد نیا همچنین با اشاره به اهداف برگزاری رزمایش‌ها مختلف در سپاه و بسیج تشریح کرد: برگزاری این برنامه‌ها سبب کسب آمادگی و انجام تمرینات برای بالابردن انگیزه و روحیه بسیجیان خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه سبزوار همچنین تاکید کرد: بسیجیان به صورت همه جانبه از آرمان‌های انقلاب و دفاع خواهند کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها