حجت الاسلام ابراهیمی گفت: دانش آموزان در این سفر معنوی ضمن آشنایی با سرزمین های جبهه های نور ، با گذشته 8 سال دفاع مقدس ، با عظمت انقلاب اسلامی و ملت ما و با ددمنشی دشمنان ما آشنا خواهند شد و قطعا تاثیر فراوانی را در آینده دانش آموزان خواهد داشت.
کد خبر: ۹۱۸۹۱۷۲
|
۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از زرندیه ، مراسم بدرقه دانش آموزان اعزامی به مناطق عملیاتی جنوب کشور در سالن همایش های آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد .

در این مراسم حجت الاسلام حسین ابراهیمی امام جمعه محترم شهرستان زرندیه اظهار داشت : توفیقی بود که در معیت مسئولین شهرستان بدرقه کنیم دانش آموزانی که توفیق و سعادت زیارت جبهه های نور را دارند.

وی افزود:الحمدلله این فرصت بسیار تاثیرگذار معنوی برای دانش آموزان ما ایجاد شده که زیارت می کنند سرزمینی را که یادآور ایثار و از خود گذشتگی شیرمردانی است که همه عزت ، عظمت و بزرگی ما در دنیای امروز مرهون گذشت این رادمردان بزرگ است وبه راستی که عزیزانی که همه ملت ما و بلکه امروز به جرات می توان گفت اسلام مدیون از خودگذشتگی این عزیزان است .
حجت الاسلام حسین ابراهیمی با بیان اینکه امروز دانش آموزان ما باید از این فرصت بسیار ارزشمنداستفاده کنند ، اظهار داشت : دانش آموزان در این سفر معنوی ضمن آشنایی با سرزمین های جبهه های نور ، با گذشته 8 سال دفاع مقدس ، با عظمت انقلاب اسلامی و ملت ما و با ددمنشی دشمنان ما آشنا خواهند شد و قطعا تاثیر فراوانی را در آینده دانش آموزان خواهد داشت.
در حاشیه این دیدار سرهنگ مجید غلامی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان مرکزی یاآدور شد: اعزام اولین کاروان های راهیان نور بسیج دانش آموزی استان مرکزی را همزمان از سه شهرستان زرندیه ، دلیجان و محلات آغاز می کنیم .وی افزود: بطور کلی 5000 نفر از دانش آموز استان مرکزی در اردوهای راهیان نور سال 98 شرکت و از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید خواهند کرد.

ارسال نظرات