خبرهای داغ:
جلسه هم اندیشی فرمانده پایگاه شهید احمد سالمیان با بسیجیان در محل پایگاه برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۹۲۱۵
|
۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، در این جلسه که به منظور هم افزایی و رفع مشکلات و بیان نظرات جهت پیشبرد بیشتر و بهتر برنامه های پایگاه شهید احمد سالمیان برگزار گردید، فرمانده پایگاه بسیج شهید احمد سالمیان اظهار کرد: بسیج همیشه منشأ خیر و برکت بوده و دشمنان تا به آلان لحظه ای برای ساقط کردن درنگ نکرده و از همه حربه ها نیز استفاده کرده اند اما موفق نشدند و این به برکت وجود شجره طیبه بسیج و میراث حضرت امام خمینی(ره) است.

 

سعید رضایی افزود: بزرگترین این توطئه ها جنگ بود و در تحریم دشمن بودیم اما با یاری خداوند موفق و پیروز شدیم و نظام مقدس جمهوری اسلامی مستحکم تر شد.


وی با اشاره به اینکه حرکت های بسیج موجب پایداری انقلاب اسلامی شد تأکید کرد: حرکت در خط ولایت از دیگر ویژگی‌های بسیج در جنگ بود و بعد از جنگ نیز کاملاً در این خط حرکت می‌کند و این از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی و ماندگاری آن است.

فرمانده پایگاه شهید سالمیان، ایستادگی و مقاومت را ویژگی دیگر بسیج برشمرد و اظهارداشت: این مهم موجب گسترش آن درمنطقه و جهان شده است.


وی خدمت به مردم و مستضعفان را از ویژگی های دیگر بسیج نام برد و اذعان داشت: جوانان و بسیجیان همواره به دنبال خدمت هستند و خدمت به مردم که در حوادث سیل سال گذشته و زلزله چند سال قبل کاملاً مبرهن است و همه وظیفه داریم که همیشه به مردم کمک کرده و در مسیر حرکت شهداء باشیم.

ارسال نظرات