فرمانده سپاه شهرستان سرباز:

وحدت، شاه کلید حل مشکلات و آزادی از چنگال استکبار است

فرمانده سپاه شهرستانی سرباز گفت: وحدت شاه کلید حل مشکلات در جوامع اسلامی و سریع ترین مسیر برای آزادی مسلمانان از چنگال استکبار جهانی است.
کد خبر: ۹۱۸۹۲۲۸
|
۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۱

سرهنگ پاسدار، محمد رضا نخعی، فرمانده سپاه شهرستان سرباز در گفتگو با خبرنگار بسیج در سرباز ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته وحدت اظهار داشت: وحدت شاه کلید حل مشکلات در جوامع اسلامی و سریع‌ترین مسیر برای آزادی مسلمانان از چنگال استکبار جهانی است.

وی افزود: اتحاد مسلمانان در سراسر جهان، قدرت اسلام را افزایش می‌دهد و با بکارگیری امکانات جهان اسلام، منافع سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بی نظیری نصیب مسلمانان می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستانی سرباز تاکید کرد: هفته وحدت، فرصتی مغتنم و ارزشمند برای گرامی داشت یاد پیشگامان اتحاد اسلامی، از جمله امام خمینی رحمه الله در جوامع اسلامی است.

نخعی افزود: امام خمینی رحمه الله پس از سرنگونی رژیم شاهنشاهی و تأسیس نظام اسلامی، با برافراشتن پرچم اتحاد اسلامی، حرکت اصلاح طلبانه درون ساختاری حکومت اسلامی را با ایجاد تحوّل و دگرگونی‌های اصولی در نظام اجتماعی کشور آغاز کردند و در این میان، از هفته وحدت، به عنوان یکی از ارزشمندترین ثمرات این حرکت اسلامی و اصلاحی برای ایران اسلامی و تمامی جوامع اسلامی یاد نمودند.

وی تصریح کرد: امروزه دشمنان اسلام که با قدرت گرفتن نظام مقدس جمهوری اسلامی، خود و تفکرات منسوخ خود را در خطر می‌بینند؛ راه نجات را در ایجاد تفرقه در میان مسلمانان دیده و تلاش می‌کنند با استفاده از برخی حکام دست نشانده در منطقه بر طبل دشمنی‌ها در اسلام بکوبند.

فرمانده سپاه شهرستانی سرباز تاکید کرد: عدم اتحاد میان مسلمانان، استکبار جهانی را سال‌های سال بر کشور‌های اسلامی حاکم کرده و موجب استعمار منابع آنان شده بود و حال تفکر ناب اسلامی با ظهور جمهوری اسلامی در ایران منافع آنان را در خطر قرار داده و نسبت به آینده مایوس کرده است.

نخعی افزود: جمهوری اسلامی ایران با شعار نه شرقی و نه غربی، جمهوری اسلامی و فریاد اتحاد خواستار قدرت گرفتن دنیای اسلام است و اکنون با پیشرفت‌های روزافزون مسیر تعالی را طی می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: گام دوم انقلاب اسلامی نه تنها ایران را که دنیای اسلام را به جایگاه حقیقی خود خواهد رساند و دستان پلید استکبار را از دامن اسلام پاک خواهد کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار