امام جمعه اهل سنت قشم:

جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت نیز منادی وحدت است

امام جمعه اهل سنت قشم گفت: مواضع قاطع، شفاف و مکرر مقام معظم رهبری در اوج قدرت جمهوری اسلامی ایران بیانگر وحدت‌گرایی نظام به عنوان یک سیاست‌ کلی است.
کد خبر: ۹۱۸۹۲۵۲
|
۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، شیخ عبدالرحیم خطیبی شامگاه شنبه در جشن بزرگ آغاز هفته وحدت در مسجد جامع اهل سنت قشم اظهار داشت: بر خلاف ادعای معاندین، جمهوری اسلامی ایران ذره‌ای از شعار وحدت تنزل نکرده است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی در اوج اقتدار نیز منادی وحدت به شمار می‌رود، افزود: مواضع قاطع، شفاف و مکرر مقام معظم رهبری گویای آن است که وحدت‌گرایی در سیاست‌های کلی نظام قرار دارد.

امام جمعه اهل سنت قشم تصریح کرد: برخی خواسته یا ناخواسته موجب ساختارشکنی و خدشه زدن به وحدت می‌شوند که موجب ایجاد ناامیدی، تبعیض و بی‌عدالتی در جامعه است.

خطیبی با اشاره به جایگاه عدالت‌گستری در بیانیه گام دوم انقلاب، ادامه داد: سنگین کردن کفه عدالت بویژه در مناطق محروم باید مد نظر متولیان امر باشد و تلاش کنند که در گام دوم انقلاب به این مهم جامعه عمل بپوشانند.

وی اضافه کرد: تنگ نظری‌هایی در عمل برخی از مسوولان وجود دارد که می‌تواند امیدواری مردم به عنوان کلید تمامی قفل‌ها لطمه وارد کند.

خطیب جمعه اهل سنت گفت: تقویت امید در جامعه یک استراتژی در مسیر تداوم انقلاب اسلامی و مورد تاکید رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب است.

 

خطیبی اظهار داشت: بسیاری از مسوولان با نیت خیر در حال تلاش هستند و برخی نیز ممکن از با اقدامات خود تیشه به ریشه عملکرد ثبت دیگران بزنند.

وی افزود: جوانان ما در این جزیره بزرگ حتی از یک متر زمین برای دفن شدن در آن محروم هستند و سال‌هاست که پیگیری‌ واگذاری زمینی برای قبرستان به سرانجام نمی‌رسد و بواسطه نگاه‌های تجاری با آن موافقت نمی‌شود.

خطیب جمعه اهل سنت قشم تصریح کرد: جوانان ما باید زمین را از بُرج‌سازان و کسانی که اهل قشم نیستند به قیمت خون‌بها بخرند و این مسئله با وحدت امت اسلام در تضاد است و موجب ناامیدی و هنجارشکنی می‌شود.

خطیبی ادامه داد: تا کنون ایستادگی کرده‌ایم و بسیاری از مسوولان نیز حمایت کرده‌اند که انتظار است در هفته وحدت شاهد ایجاد تحول باشیم.

وی تاکید کرد: آحاد جامعه موضف هستند در راستای تحکیم وحدت اسلامی و تحقق امت واحده تلاش کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار