خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
به نتیجه رسیدن مطالبات بسیج دانشجویی کازرون :
پس از کش و قوس‌های فراوان، سرانجام شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، امام جمعه کازرون را انتخاب و معرفی کرد. حجت الاسلام و المسلمین محمد صباحی امام جمعه خرامه به عنوان امام جمعه جدید کازرون تعیین شد.
کد خبر: ۹۱۸۹۲۹۲
|
۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹

به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج از فارس، با پیگیری های مستمر بسیج دانشجویی شهرستان کازرون، سرانجام پس از گذشت پنج ماه از شهادت امام جمعه پیشین این شهرستان، حجت الاسلام و المسلمین خرسند، شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کازرون، امام جمعه جدید را انتخاب و معرفی کرد.

پس از کش و قوس های فراوان، سرانجام شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه امام جمعه کازرون را انتخاب و معرفی کرد و حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه خرامه به عنوان امام جمعه جدید کازرون تعیین شد.

وی پیش از این به مدت 10 سال امام جمعه مردمی و ولایتمدار خرامه و جزء اولین گزینه های انتخاب به عنوان امام جمعه کازرون پس از شهادت حجت الاسلام خرسند بود.

حجت الاسلام صباحی که در حوزه علمیه کازرون تحصیل کرده است، سابقه چند ماه ریاست دفتر امام جمعه اسبق کازرون (آیت الله بنیادی)، معاون اجرایی نهاد رهبری در فارس و امام جماعت مسجد الزهراء(س) کازرون را نیز در کارنامه خود دارد.

بسیج دانشجویی ۶ دانشگاه و مرکز آموزش عالی شهرستان کازرون در نامه‌ای به رئیس و اعضای شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به ضرورت بیش از پیش وحدت و یکدلی در این شهرستان و نقش امام جمعه و نماز‌های جمعه در این خصوص و خلاء به وجود آمده ناشی از بیش از ۵ ماه معرفی نکردن امام جمعه کازرون از سوی آن شورا، اعلام کرد: پیامد‌های ناشی از معرفی نکردن امام جمعه کازرون در درجه اول متوجه شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور است.

آیین استقبال از حجت الاسلام صباحی جمعه ۱۷ آبان ماه با حضور مسئولین و آحاد مردم کازرون برگزار می‌گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها