خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون، جوانِ مومن و انقلابی را در همه معادلات اثرگذار دانست.
کد خبر: ۹۱۸۹۳۰۳
|
۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ دوم پاسدار شهرام افشاریان  در همایش و نمایشگاه پدافند غیرعامل در دبیرستان دخترانه بهبهانی گفت: جوانِ مومن و انقلابی در همه معادلات می تواند اثرگذار باشد.

سرهنگ افشاریان در جمع دانش آموزان این دبیرستان اظهار داشت: جوانِ امروز، که بخش عمده ی آن مجموعه دانش آموزان هستند باید با حقایق و وقایع انقلاب اسلامی چه قبل و چه بعد از پیروزی انقلاب آشنا شوند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد 13 آبان 58، که روز تسخیر لانه جاسوسی نامگذاری شد، و ایشان فرمودند: به واقع 13 آبان 58 روز جوان مومن و انقلابی است، گفت: جوان است که می تواند منشا تحول باشد و آینده یک کشور، نظام و مجموعه ای را رقم بزند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون ادامه داد: شور و شعور جوانی است که می تواند تحول آفرین باشد و لذا 13 آبان، هم 57 و هم 58، حکایت جوانان و اراده، انگیزه و اعتقاد آنان است که در تاریخ انقلاب ماندگار شده است.

سرهنگ افشاریان افزود: جوان زمانی می تواند تحول آفرین باشد، که مومن باشد و ارزش ها را شناخته باشد و لذا جوان انقلابی به تنهایی در معادلات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و .. نمی تواند اثرگذار باشد.

وی با بیان اینکه انقلابی یعنی کسی که در همه معادلات یک نظام و انقلاب دخیل باشد، گفت: در تاریخ هزاران نفر جوان مومن بودند، که انقلابی نبودند، اما اکنون اسمی از آنان نیست، ولی اگر امروز بعد از این همه سال از شهید فهمیده، شهید احمدی روشن و دیگر شهدای جوان و دانش آموز یاد می کنیم و نام می بریم چون هم مومن و هم انقلابی بودند و آن زمان که انقلاب در صحنه های های مختلف دفاع مقدس، تسخیر لانه جاسوسی، خنثی کردن فتنه ها و ... به آنها حضور داشت نقش آفرینی نمودند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون با بیان سخن امام خمینی(ره) که فرمودند «تسخیر لانه جاسوسی انقلاب دوم بود، بلکه مهم تر» تصریح کرد: در انقلاب اول اعضا و جوارح استکبار قطع شد، اما در انقلاب دوم راس جنایتکاران، یعنی آمریکا، زده شد.

سرهنگ افشاریان در پایان گفت: اگر جوان امروز ما در کنار ایمان و انقلابی گری که باید در وجود خودش نهادینه کند به ولایت مداری، بصیرت و عمل به هنگام هم عمل کند، قطعا به توفیقات لازم خواهد رسید.

گفتنی است در پایان این همایش که با همکاری بسیج دانش آموزی و حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و معاونین و کارشناسان آموزش و پرورش، معاونت منطقه انتظامی و تعدادی از روسای ادارات و شهرستان کازرون برگزار شد، از نمایشگاه جذاب پدافند غیرعامل دبیرستان که توسط دانش آموزان برپا شده بود، بازدید به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها