امام جمعه عسلویه در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: حفظ و تقویت وحدت، بزرگترین کار در نظام اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۸۹۳۱۲
|
۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه عسلویه در واکنش به برخورد توهین‌آمیز یک نماینده مجلس با یک دانشجو در دانشگاه اظهار کرد: مردم از یک نماینده انتظار دارند به آنان احترام بگذارد و این حرکت از یک نماینده مجلس بسیار زشت بود.

وی اضافه کرد: کاش این فرد منتسب به یکی از شخصیت‌های بزرگ انقلاب و عالم و مجاهد و با تقوا نبود. آقایی و عزت آن بزرگوار محفوظ است و با حرکات زشت این فرد از بین نمی‌رود و مردم تفکیک می کنند. بسیار حرف زشتی زد؛ اینها می خواهند مدافع چه باشند.

امام جمعه عسلویه بیان کرد: مردم باید مواظب و مراقب باشند. وقتی داد می‌زنیم طرف باید مومن و انقلابی باشد، پایبند به نظام و انقلاب باشد و به چنین افرادی رای دهید به حزب و جناح و گروه کار نداشته باشید این می شود.
اصل نظام و حاکمیت مهم است. خدمت به مردم و نظام مهم است نه اینکه دغدغه کرسی و پست و مقام داشته باشند.

وی به فرازی از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار دانش آموزان اشاره کرد و افزود: آقا فرمودند دشمن دنبال این است که ما موشک با برد دو هزار کیلومتر نسازیم. آنها به دنبال آدم قبل از انقلاب هستند و می خواهند مدیریت کشور دست بیگانگان باشد اما انقلاب محکم‌تر از این حرف‌ها است. اراده حاکم بر جمهوری اسلامی به اذن خدا محکم و راستین است و اجازه نخواهد داد آمریکا به کشور بازگردد. مذاکره با آمریکا هیچ فایده‌ای ندارد. برای اینکه همه بفهمند گفتیم مذاکره کنیم هربار خواسته‌های جدیدی را مطرح می کنند.

وی ادامه داد: ایران خواسته های آمریکا را نخواهد پذیرفت. می‌گویند ایران موشک نسازد و در منطقه فعال نباشد، روی حجاب تاکید نکند، به مسلمانان مظلوم کمک نکند، مردم هوشیار مومن و انقلابی ایران این را نمی پذیرند. این چیزها اصل تشکیل نظام اسلامی است و در هر زمینه مستقل است. اینها دنبال اصل نظام هستند. ملت، مسئولین و رهبر حکیم خردمند و مقتدر ایران به این یاوه ‌گویی‌ها اهمیت نمی‌دهد.

هاشمی‌نژاد با تبریک میلاد پیامبر اسلام(ص) و امام صادق(ع) و آغاز هفته وحدت گفت: بزرگترین کار در نظام اسلامی حفظ و تقویت وحدت است. هرکس برایش امکان دارد باید در این میدان حرکت کند. از همه کسانی که در این راه گام بر می دارند تشکر می‌کنم. از تفرقه هیچـ‌کس سودی نمی‌برد با حفظ وحدت وانسجام کارها پیش می رود.

امام جمعه عسلویه به حضور رئیس دفتر رئیس جمهور و سفر وی به شهرستان اشاره کرد و افزود: جلسه با روحانیون شیعه و سنی داشتند و دغدغه ها مشکلات مردم مثل اشتغال، آلودگی هوا و مشکل آب شهرستان مطرح کردیم و خواستار کمک دولت برای رفع این مشکلات و دغدغه ها شدیم و ایشان قول دادند این مسایل را پیگیری کنند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات