خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت : بسیاری از جوانان از مشکلات ازدواج واهمه دارند .
کد خبر: ۹۱۸۹۳۳۳
|
۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱

به گزارش  خبرگزاری بسیج از کرمانشاه : آیت‌الله مصطفی علماء  در مراسم اهدای ۱۱۷ سری جهیزیه به زوج های تحت پوشش بهزیستی کرمانشاه که با مشارکت استانداری و اداره کل بهزیستی استان در تالار انتظار برگزار شد، خدمات استاندار کرمانشاه در همه زمینه‌ها را قابل تقدیر دانست و اظهار داشت: البته کمک به زوج های جوان و تهیه جهیزیه برای آنها یکی از بهترین اقدامات وی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه بسیاری از جوانان از مشکلات ازدواج واهمه دارند، خطاب به جوانان گفت: خداوند ضامن زندگی شما خواهد بود زیرا صاحب اصلی همه ما خداوند متعال است و در قرآن می فرماید اگر شما کمبودی دارید خدا شما را بی نیاز خواهد کرد.

وی با تاکید بر لزوم کنار گذاشتن خرج های اضافی و دقت به ضروریات زندگی، افزود: از اول که وحی بر پیامبر (ص) نازل شد مشکلات زندگی وجود داشته است و اساس زندگی همه با مشکلات همراه است، لذا باید به خداوند پناه ببریم و امور اساسی زندگی را به خداوند بسپاریم.

امام جمعه کرمانشاه با دعوت از زوج های جوان به رفاقت و داشتن محبت نسبت به یکدیگر گفت: مال دنیا زندگی را حفظ نمی‌کند بلکه صمیمیت و همدل بودن است که زندگی را حفظ می کند و امام(ره) همواره به این مهم تاکید داشتند.

ارسال نظرات