رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت:به منظور افزایش تاثیرگذاری در برنامه های فرهنگی، نیازمند یک نوآوری هستیم.
کد خبر: ۹۱۸۹۳۴۳
|
۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در دیدار با مدیر کل فرهنگی و تربیتی سازمان زندان‌های کشور که در دفتر دادگستری استان برگزار شد؛ اظهار کرد:استان زنجان در راستای اجرای سیاست‌های قوه قضاییه در حوزه استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس و پابند الکترونیکی توفیقات بسیار خوبی داشته است و این امر بایستی با قوت بیشتر ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه با تلاش مدیر کل زندان‌های استان اقدامات خوب و موثری در حوزه فرهنگی و مذهبی انجام شده است خاطرنشان کرد: با همه این اقدامات برای رسیدن به نتایج و تأثیرگذاری بیشتر، نیازمند یک نوآوری در برنامه‌های فرهنگی استان هستیم.

رئیس کل دادگستری استان زنجان ادامه داد: ممکن است آثار کار‌های فرهنگی زمان بر باشد، اما اگر هم این کار‌ها حتی در اصلاح یک زندانی تأثیر گذاشته باشد ارزشمند است و البته کار‌های فرهنگی مانند برخی کار‌های دیگر سختی‌های خاص خودش را دارد، با این حال بایستی با جدیت در کار‌ها امیدوار به خروجی مثبت اقدامات بود.

حجت الاسلام صادقی نیارکی حضور مسئولین قضایی خصوصا قضات در زندان و پیگیری امورات زندانیان را از برنامه‌های مدون و اثر گذار استان برشمرد و افزود:در این راستا دستوراتی برای کلیه قضات در پیگیری آمار زندانیان بصورت روزانه داده شده تا بتوانیم در کاهش جمعیت کیفری زندانیان به نتایج خوبی برسیم.

در این دیدار همچنین حجت الاسلام رستمی مدیرکل فرهنگی و تربیتی سازمان زندان‌های کشور ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات بسیار خوب رئیس کل دادگستری استان در استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس، پابند الکترونیکی و حضور در زندان‌های استان برای رسیدگی به مشکلات زندانیان گفت:با این اقدامات موثر در استان شاهد کاهش جمعیت کیفری زندانیان و همچنین ورودی زندانیان به زندان‌های استان هستیم.
ارسال نظرات