خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی:
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: امسال در 40 سالگی بسیج باید فعالیت ها و برنامه های تمامی رده های بسیج به گونه ای باشد که بتوان با اجرای آن کارنامه 40 ساله بسیج را در یک نگاه به نمایش گذاشت.
کد خبر: ۹۱۸۹۳۴۵
|
۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ حمید رضا برات زاده معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی صبح امروز در همایش فرماندهان سپاه استان با بیان اینکه سال قبل در 40 سالگی انقلاب مردم با برگزاری با شکوه برنامه های دهه فجر به تعهد خود با شهدا که پاسداری ازانقلاب و دستاوردهای آن است به خوبی عمل کردند، افزود: باید تلاش شود تا امسال در 40 سالگی بسیج این یادگارماندگارامام راحل که باعث حفظ انقلاب و دستاوردهای آن شده، با اجرای برنامه های اثربخش عملکرد بسیج را هرچه باشکوه تربه نمایش بگذاریم.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی خطاب به فرماندهان نواحی بسیج گفت: باید سعی شود تا در تمام نواحی بسیج ستاد بزرگداشت هفته بسیج تشکیل شود و تمام برنامه ها و سیاستها به تمامی رده های بسیج ابلاغ گردد.

وی عنوان کرد: تبیین رویکردها و جایگاه بسیج در جامعه، نمایش قدرت بسیج ده ها میلیونی و حفظ و گسترش دستاوردهای انقلاب، ارتقاء آگاهی جامعه از خدمات علمی، فناوری و امنیتی بسیج، تاکید بر ایثارو شهادت و زنده نگه داشتن این فرهنگ از جمله اهداف بزرگداشت هفته بسیج است.

برات زاده با بیان اینکه همه آحاد و اقشار جامعه از برکات بسیج بهره می برند، افزود: متاسفانه برخی افراد اطلاع ندارند که بسیاری ازمواهب و برکاتی که از آن بهره مند می شوند متعلق به بسیج است لذا ضروری است تا با استفاده از ظرفیت هفته بسیج این مهم با رویکرد مساجد برای مردم تشریح شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: امسال و 40 سالگی بسیج باید فعالیت و برنامه های تمامی رده های بسیج به گونه ای باشد که بتوان با اجرای آن کارنامه 40 ساله بسیج را در یک نگاه به نمایش گذاشت.

برات زاده با اشاره به برنامه محوری بسیج  که برگزاری یادواره شهدای عشایر استان درهفتم آذرماه در شهرستان زیرکوه است، گفت: برگزاری 400 یادواره شهید درسطح 400 پایگاه های بسیج، اعطاء پرچم گام دوم از نسل گذشته انقلاب که رزمندگان دفاع سخت هستند به رزمندگان دفاع نرم که جوانان امروز هستند در هفته بسیج انجام می شود.

وی با بیان اینکه عطرافشانی گلزار شهدا دراولین روز ازهفته بسیج با حضور پرشور جوانان در راستای عمل به فرمایش رهبری در بیانیه گام دوم برگزار می شود افزود: برگزاری نشست های روشنگری، اعزام گروه های جهادی یک یا دو روزه به مناطق آسیب دیده، برگزاری جشنواره انتظارظهور، دیداربا ائمه جماعت، برپایی ایستگاه های صلواتی ازجمله برنامه های بزرگداشت هفته بسیج است.

برات زاده ادامه داد: برگزاری جشنواره ققنوس، همایش انقلابیون جوان، برگزاری نمایشگاه ابتکارات و اختراعات بسیج درسطح نواحی بسیج، حضور سازمان یافته بسیجیان در نماز جمعه و میقات صالحین و برپایی میز خدمت و ارائه خدمات حقوقی و سلامت به مردم توسط رده های مربوطه بسیج  و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه های دنبال شده در بزرگداشت هفته بسیج خواهد بود.

 معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: برگزاری جشن ازدواج آسان،  سرکشی از پایگاه های بسیج، تقدیرازاسوه های برتر بسیجی پایگاه های بسیج، برگزاری رزمایش شکوه اقتدار، تجلیل از پیشکسوتان و بزرگان بسیج از دیگر برنامه های دنبال شده درهفته بسیج خواهد بود.

وی با اشاره به آغاز برنامه های بزرگداشت هفته بسیج از 29 آبان ماه ادامه داد: تمام رده های بسیج باید فضا سازی ها، نصب بنر و بیل برد تبلیغاتی خود را  تا روز 29 آبان انجام داده باشند که با آغازهفته بسیج فضا سازی ها انجام شده باشد و تنها در طول هفته شاهد برگزاری واجرا برنامه ها باشیم.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها