مسئول سازمان بسیج اصناف بازاریان و تجار سپاه سلمان:
مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان و تجار سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامه‌ی اسلامی ضروری است و بازاریان نقش مهمی در شناخت عمومی جامعه از آمیزه‌های دینی دارند.
کد خبر: ۹۱۸۹۳۴۷
|
۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱

مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان و تجار سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: کنگره ملی ۹۲۰۰۰ شهید بسیجی کشور و چهارمین یادواره شهدای اصناف و بازاریان و فعالان اقتصادی استان سیستان و بلوچستان با حضور اصناف و فعالان حوزه اقتصادی خواهر و برادر، خانواده معظم شهدای این قشر در سالن جلسات سازمان صنعت و معدن استان در شهرستان زاهدان برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این یادواره را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، الگو گیری از شهدای اصناف و ادامه دادن راه و اهداف آن‌ها در جامعه برشمرد.

سرهنگ پاسدار بخته‌ای اظهار داشت: اصناف اولین گروهی بوند که در زمان دفاع مقدس به ندای حضرت امام پاسخ داده که این موضوع باعث افتخار اصناف می‌باشد تا جایی که امام خمینی(ره) فرمودند اصناف و بازاریان بازوان قدرتمند انقلاب اسلامی هستند.

مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان  با اشاره به این مطلب که اصناف و بازاریان  در زمان جنگ علاوه بر اینکه جان خود را فدا کردند  از مال شان دریغ نکردند و با پشتیبانی، آماده کردن تجهیزات و امکانات جنگ در عرصه حضور پررنگی داشتند، بیان کرد: 36 شهید قشر اصناف استان در راستای حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی جانشان را فدای انقلاب کردند و رسالت مهم اصناف در جامعه امروزی ادامه دادن راه شهدای اصناف و الگو گیری از آن‌ها است.

این مسئول گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامه‌ی اسلامی ضروری است و بازاریان نقش مهمی در شناخت عمومی جامعه از آمیزه‌های دینی دارند .

وی تاکید کرد: اصناف و بازاریان از بدو تشکیل نهضت امام به ندای ایشان پاسخ گفته و در پیروزی انقلاب نقش بسیار موثری داشتند.
 
شایان ذکر است که تعداد بیش از 5 هزار بسیجی خواهر و برادر در 12 حوزه مقاومت در قشر اصناف، بازاریان و تجار فعالیت دارند.
 
ارسال نظرات