معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا از برگزاری مسابقات قهرمانی کشتی نیرو‌های پنج‌گانه سپاه پاسداران به میزبانی مازندران خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۹۳۸۸
|
۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ جواد بخشی معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا و رئیس هیات کشتی بسیج مازندران  پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات قهرمانی کشتی سپاه، از میزبانی مازندران برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی  نیرو‌های کادر و وظیفه پنج‌گانه سپاه  خبر داد و  گفت:این مسابقات با عنوان جام چهلمین سالگرد تاسیس بسیج مستضعفین برگزار می‌شود.

رئیس هیات کشتی بسیج مازندران با بیان اینکه  همه مسئولان و متولیان امر در این رویداد ملی پای کار باشند یادآور شد: با توجه به ظرفیت‌های مازندران در حوزه ورزش به ویژه در رشته کشتی، تربیت بدنی ستاد کل سپاه مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی را به مازندران سپرده است.

بخشی در ادامه  با اشاره به اینکه این مسابقات ۵ و ۶ آذر ماه سال جاری در اردوگاه شهید عظیمی بهزیستی شهرستان بابلسر برگزار می‌شود، افزود: در این مسابقات بیش از ۲۰۰ نفر از پاسداران و سرباز از سراسر کشور حضور دارند.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا به برگزاری هر چه بهتر این مسابقات با تشکیل کمیته‌های مختلف در سطح استان خبر داد و اضافه کرد: در اختتامیه مسابقات ،ورزشکارانی که حاضر نشدند مقابل رژیم صهیونیستی رقابت کنند، تجلیل می شوند.

بخشی در پایان با اشاره به اینکه هفته بسیج یادآور مقطع طلایی تاریخ و همبستگی و هم‌پیمانی ملت ایران است، تصریح کرد: تشکیل شجره طیبه بسیج و فداکاری‌ها، رشادت‌ها و خدمات ارزشمند و بی‌نظیر بسیج، خاطره‌ها و تاریخ انقلاب اسلامی را در برگرفته است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها