خبرهای داغ:
یادواره شهدای دانش آموز شهرستان اندیمشک در مسجد امام جعفر صادق (ع) کوی لور این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۹۴۱۲
|
۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱

سردار پاسدار علی نجفوند فرمانده تیپ تکاور المهدی (عج) نزسا در این برنامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای شهرستان بخصوص ۲۲۰ شهید دانش آموز، گفت: تنها راه حل کل مشکلات کشور را اطاعت از رهبری و گوش به فرمان بودن از ایشان است، و کلیه دانش‌آموزان باید تحصیل علم و دانش را سرلوحه ی کار خود قرار دهند.

وی افزود: امروز همه ما نیاز به تفکر شهدا داریم، شهدا در مسیری قدم برداشته اند که همه ما و شما دانش آموزان باید در آن مسیر قدم بگذارید.

سردار پاسدار علی نجفوند تصریح کرد: شما دانش آموزان آینده سازان مملکت هستید و شما هستید که باید از انقلاب و نظام دفاع کنید و رزمندگان آینده کشور شمایید پس خودتان را آماده کنید و ایمانتان را قوی کنید چون دشمن از سلاح ایمان ما می ترسد.

وی در ادامه افزود دشمن از لحاظ تجهیزات و امکانات شاید بیش از صد برابر از ما قویتر باشد ولی در مقابل رزمندگان ما مستاصل شده است چون ایمان و اعتقاد ما دشمن را از پای در می آورد همانگونه که در جنگ ۸ سال دفاع مقدس با جانفشانی افرادی مثل شهید فهمیده و بهنام محمدی ها نتوانست یک وجب از خاک کشور عزیزمان را ببرند.

سرگرد پاسدار سید عطاالله موسوی جانشین ناحیه بسیج اندیمشک ضمن خوش آمدگویی به حضار بویژه دانش آموزان با اشاره به حادثه مهم و تاریخی جنگ احد در صدر اسلام ، گفت: تک تک دانش آموزان وظیفه بسیار مهمی دارند و از طرفی مسئولین جمهوری اسلامی نیز وظیفه نگهداری و حفظ این سرمایه های ارزشمند را در مقابل هجمه عظیم جنگ فرهنگی دشمنان برعهده دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها