خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه هندیجان گفت: هفته وحدت و ولادت پیامبر اسلام (ص)بر همه مسلمانان جهان مبارک باد به همین منظور مراسمات هفته وحدت ومخصوصا جشن میلاد با سعادت پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص)با مشارکت آحاد مردم برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۸۹۴۱۴
|
۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، جلسه هماهنگی در قالب ستاد کمیته هفته وحدت با حضور فرمانده ناحیه، معاونت ها و فرمانده هان حوزه های مقاومت بسیج و قشرهای مختلف بسیج و رزمندگان اسلام و فعالان فرهنگی مذهبی در سالن اجتماعات ناحیه سپاه هندیجان برگزار شد.

 سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب درباره برنامه های متنوع هفته وحدت اظهار کرد : از روز یکشنبه طبق روایات هفته وحدت آغاز می شود که در این باره با هماهنگی و تقسیم وظایف مراسمات در حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج شهری وروستایی و همکاری اقشار بسیج در ادارات همزمان با هیات های مذهبی در مساجد و حسینه ها وامامزادگان در سطح شهرستان هندیجان باشکوه خاصی مخصوصا جشن میلاد پیامبراکرم(ص)برگزار خواهدشد.

 وی افزود : از عمده برنامه های هفته وحدت ، مراسم جشن میلاد با سعادت پیامبر مکرم اسلام (ص)در سطح شهرستان بصورت یک جا در سالن سمیه شب جمعه همین هفته با حضور مردم و مسئولان و بسیجیان با اجرای متنوع کارهای فرهنگی از جمله شعر خوانی ، مولودی خوانی ، نمایش ، مسابقه، ایستگاه صلواتی و نصب بنر و چراغانی برگزار می شود .

 

وی بابیان برپایی ایستگاه های صلواتی در سطح شهرستان هندیجان همزمان باآغاز هفته وحدت گفت: با مشارکت پایگاه های مقاومت بسیج و هیات های مذهبی ایستگاه های صلواتی با پخش شربت و شیرینی ومولودی خوانی در سطح شهرستان هندیجان به همراه تزئینات و نصب پرچم اجرایی خواهد شد.

 

سرگرد پاسدار قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد:به مناسبت هفته وحدت ، نماز باشکوه هفته وحدت در مسجد شهرستان اقامه خواهد شد و همچنین در این باره پیام های تبریک با نصب بنر از دیگر برنامه ها خواهد بود و از ویژه گی های ممتاز هفته وحدت و میلاد پیامبر نشست های روشنگری اجرا خواهد شد.

 

وی با اشاره به جشن میلاد پیامبر اسلام (ص)بیان کرد : در نقاط شهرستان به اندازه ظرفیت ها جشن هایی برگزار می شود ولی برای حفظ اتحاد و انسجام بیشتر و ارج نهادن به هفته وحدت مراسم بزرگ جشن میلاد بصورت شهرستانی تحت عنوان ستاد برگزاری جشن های مردمی هفته وحدت در شهرستان هندیجان و همچنین شعرخوانی عربی و فارسی و با گویش محلی برگزار می شود که از همه قشرهای مختلف مردمی در جشن باشکوه دعوت بعمل می آید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها