پیمان عظیمی
حجت الاسلام خلیلی مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه اراک گفت
حجت الاسلام خلیلی مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه اراک در جمع بسیجیان گفت: پایان ایام محرم و صفر و فرارسیدن ماه ربیع، سرآغاز فصلی نو در جهان اسلام است
کد خبر: ۹۱۸۹۴۳۸
|
۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ حجت الاسلام خلیلی مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه اراک در جمع بسیجیان گفت: پایان ایام محرم و صفر و فرارسیدن ماه ربیع، سرآغاز فصلی نو در جهان اسلام است که در نیمه آن سالروز میلاد مسعود خاتم النبین (ص) قرار دارد. هرچند در بین فرق مسلمین در مورد این روز اختلاف نظری وجود دارد، اما این اختلاف در تاریخ نباید موجب آن شود که اصل توجه به وجود مبارک پیامبر اکرم (ص) کمرنگ گردد. بحمدالله به برکت وجود مصلحان و بزرگ مردانی، چون حضرت امام خمینی (ره) سال‌هاست که این ایام "هفته وحدت" نامیده می‌شود، و این تهدید به فرصتی برای تجلی حقیقی اسلام محمدی (ص) بدل گردیده است..

وی قرآن را منشاء وحدت خواند و تصریح کرد: اساس و اصل وحدت ما قرآن، پیامبر و اهل‌بیت (ص) بوده و باید به آن تملک کرده و اگر جدا شویم قدرت ما شکسته شده و دشمن بر مسلمانان مسلط می‌شود
خلیلی خاطرنشان کرد: خداوند الفت و رحمت را رابطه بین قلب‌ها قرار داده و ما برادر دینی شده و نباید از دشمنان ترسید چراکه از یک ریشه بوده و منافع و دشمن مشترک داریم.
وی ادامه داد: ما با حفظ وحدت، برگزاری کنفرانس و جریان وحدت اسلامی در برابر اختلالگران و مخالفان اسلام ایستاده و اجازه سوءاستفاده به بدخواهان را نمی‌دهیم و امیدواریم این عزت که نتیجه همدلی و برادری مسلمانان باشیم. شیعه و سنی است، روز افزون باشد.

ارسال نظرات