فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد از برگزاری همایش بزرگ بسیجیان در پنجم آذر و در استادیوم تختی این شهرستان طی هفته بسیج خبرداد.
کد خبر: ۹۱۸۹۴۴۵
|
۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، ماشاله بازگیر  امروز در شورای اداری خرم آباد، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای بسیجی، اظهار کرد: در همین راستا روز 30 آبان ماه مراسم یادبود 422 شهید بسیجی در حسینیه ثارالله خرم‌آباد و با سخنرانی فرمانده سپاه لرستان برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین به مناسبت هفته بسیج و در پنجم آذرماه، میزبان یکی از فرماندهان بزرگ سپاه کشور خواهیم بود.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد از برگزاری همایش بزرگ بسیجیان در پنجم آذر و در استادیوم تختی این شهرستان طی هفته بسیج خبر و ادامه داد: 10 هزار بسیجی متشکل از 6 هزار بسیجی خرم‌آبادی و 4 هزار بسیجی از دیگر شهرستان‌های استان این همایش را برگزار خواهند کرد.

بازگیر با اشاره به اجرای طرح کرامت در هفت محله کمتر برخوردار و سکونت‌گاه‌های غیررسمی خرم‌آباد، بیان داشت: شناسایی تهدیدها و رفع موانع موجود در این مناطق از مهمترین اهداف طرح کرامت هستند.

وی بر بیان آسیب‌ها از طریق رسانه‌ها و همچنین ایجاد نمایشگاه‌های توانمندی به کمک بسیج محلات تأکید کرد و افزود: بیکاری مهمترین مشکل مناطق حاشیه‌نشین خرم‌آباد است که بایستی برای حل آن تدابیری جدی اندیشیده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات