نوبخت در نشست شورای اداری استان یزد گفت: برای 26 هزار و 309 نفر برنامه اشتغال تعریف کرده ایم.
کد خبر: ۹۱۸۹۴۷۶
|
۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزار یبسیج از یزد، رئیس سازمان برنامه و بودجه در نشست شورای اداری استان یزد بیان داشت: طی سال‌های ۹۲ تا ۹۵ در دولت یازدهم بالغ بر ۱۴۵۵ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی برای استان یزد تخصصیص یافت. همچنین طی سال‌های ۹۶ و ۹۸ چیزی حدود ۱۲۰۳ میلیارد تومان به استان یزد تعلق گرفت.

محمد باقر نوبخت گفت: در سفر قبلی روحانی به یزد چیزی حدود ۴۶ مصوبه با اعتیار ۹۷۰ میلیارد تومان تصویب شد که تا الان حدود ۱۰۹۱ میلیارد تومان پرداخت شده است یعنی بیشتر از تعهدات. اما هنوز تعدادی از پروژه‌ها مصوبی به سرانجام نرسیده است.

وی افزود: از ۴۶ پروژه ۲۲ پرژوه کامل محقق شد و ۱۶ پروژه هم بالای ۷۰ درصد انجام شده است.

نوبخت اظهار داشت: در این سفر رئیس جمهور به طور خاص برای بحث اشتغال برنامه‌ای را در نظر گرفته اند و از نمایندگان میخواهم که آن را دنبال کنند. در این سفر از منابع عمومی ۸۹۰ میلیارد تومان برای ۳۸ پروژه در نظر گرفته شده است؛ که بخش قابل توجهی از این رقمی که طی امسال و سال آینده در یزد مصروف خواهد شد مربوط به حمل و نقل است.

وی وعده داد: رئیس جمهور به ما اجازه داده اند که راه آهن یزد را به اقلید وصل کنیم تا یزد به شیراز وصل شود. همچنین ۷۰ کیلومتر از پروژه دو خطه کردن مسیر راه آهن بافق به اردکان و نهایتاً به اصفهان امروز انجام شد و ۳۰ کیلومتر دیگر آن نیز در دهه فجر انجام می‌شود.

نوبخت بیان کرد: همه تعهدات ما طی دو سال باید به انجام برسد و سازمان برنامه و بودجه در برابر مردم و رئیس جمهور مسئول این تعهدات است.

وی گفت: در این سفر آقای روحانی موافقت کرد که ۱۲۹ میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی استفاده کنیم.

نوبخت همچنین گفت: برای ۲۶ هزار و ۳۰۹ نفر برنامه اشتغال تعریف کرده ایم.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات