فرماندار خرم‌آباد با تاکید بر اینکه بر اساس قانون، انتخابات برگزار خواهد شد، گفت: از دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود برای تحقق این مهم شرایط لازم را فراهم کنند.
کد خبر: ۹۱۸۹۴۹۹
|
۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، جعفر طولابی امروز در شورای اداری با تاکید بر ایحاد بستر مناسب برای برگزاری هرچه‌بهتر انتخابات پیش‌رو، اظهار کرد: تحقق این مهم نیازمند همکاری و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی است.

وی خاطرنشان کرد: سیاست و راهبرد نظام و دولت در برگزاری انتخابات سه اصل اساسی سلامت امنیت انتخابات و مشارکت حداکثری برای انتخابات رقابتی است.

فرماندار خرم‌‌آباد بر قانون‌مند حرکت کردن برای برگزاری انتخاباتی صحیح تاکید و تصریح کرد: بنا و معیار در همه موضوع‌ها قانون است، بنابراین باید به گونه‌ای حرکت کنیم که کوچکترین شائبه‌ای از سوی مجریان که همان فرمانداران و بخش‌داران بوده، ایجاد نشود.

طولابی بیان داشت: در همین راستا دهم آذرماه ثبت نام از کاندیدها شروع می‌شود و مابقی کارها بر اساس برنامه‌های زمان‌بندی شده انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه مقدمات کار به خوبی انجام شده است، افزود: انتظار می‌رود دستگاه‌ها همکاری لازم را با فرمانداران داشته باشند، چرا که موظف به فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری مردم هستیم.

فرماندار خرم‌آباد با تاکید بر برخورد قاطع با متخلفان حوزه انتخابات، افزود: نبایستی اجازه داد کسانی بهره‌برداری خاص از امکانات اداری بر له یا علیه نامزدهای انتخاباتی داشته و از این موضوع سوء‌استفاده کنند.

طولابی اظهار داشت: کاندیدها نیز بایستی بر مبنای قانون حرکت کرده و طرفداران خود را نیز موظف به رعایت قانون نمایند، به‌نحوی که آرامش مردم خدشه‌دار شود.

وی با اشاره به آمادگی دستگاه‌های خدمات‌رسان برای برگزاری انتخابات و فراهم‌سازی زیرساخت‌های لازم برای این موضوع، از مدیران درخواست کرد از هم‌اکنون تدابیر و بررسی‌های لازم را داشته و در جهت رفع نواقص برنامه‌ریزی‌های لازم را اعمال نمایند.

انتهای پیام

ارسال نظرات