امام جمعه دلفانگفت: پیامبر اسلام (ص) به عنوان مهمترین نماد وحدت بین مسلمانان مطرح بوده و ما بایستی حول محور این نعمت ارزشمند به عنوان نکته امید بخش به گونه‌ای عمل کنیم تا اتحاد وهمبستگی مان روز به روز تقویت شود.
کد خبر: ۹۱۸۹۵۰۵
|
۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد گرامیداشت هفته وحدت شهرستان دلفان که با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه ناحیه دلفان و مسئولین ادارات در اتاق جلسات سپاه ویژه برنامه های این هفته اعلام شد.

 در این جلسه امام جمعه دلفان با تبریک حلول ماه ربیع الاول ومیلاد پرخیروبرکت حضرت محمد مصطفی (ص) با عنایت به سخنان امام راحل(ره) در خصوص حفظ وحدت به عنوان رمز پیروزی گفت : پیامبر اسلام (ص) به عنوان مهمترین نماد وحدت بین مسلمانان مطرح بوده و ما بایستی حول محور این نعمت ارزشمند به عنوان نکته امید بخش به گونه ای عمل کنیم تا اتحاد وهمبستگی مان روز به روز تقویت شود.

فرمانده سپاه ناحیه دلفان سرهنگ دالوند در ادامه بر لزوم فراهم کردن حضور اقشار مختلف در برنامه های این ایام و به ویژه مسئولان وکارکنان تاکید کرد و افزود: در برنامه ها بایستی زیباییها ، موارد وحدت بخش وآرام بخش مطرح و برای معرفی بهتر سیره زیبای پیامبر(ص) از این فرصت استفاده شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات