خبرهای داغ:
مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در گفتگو با «بسیج»:
مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به تشریح خدمت‌رسانی این مجموعه به زلزله‌زدگان سراب اشاره و ابرازداشت: این بنیاد تا آخرین لحظه در کنار مردم سراب خواهند بود.
کد خبر: ۹۱۸۹۵۱۲
|
۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۷

 محمد ترکمانه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اظهار داشت: به دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام ازلحظه وقوع زلزله شب گذشته تمامی امکانات امدادی بنیاد احسان برای کمک به آسیب دیدگان زلزله بسیج شده است.

وی افزود: اقداماتی را با کمک گروه های جهادی در منطقه آغاز کردیم و دو قرارگاه در منطقه میانه و سراب ایجاد کردیم و در همین ابتدا کمک های اولیه, پتو, کنسرو, چادر,موکت ,پک غذایی و ۵ تن برنج برای پشتیبانی اقلام خشک و جیره غذایی و لوازم اسکان اضطراری به مناطق زلزله‌زده ارسال کردیم.

ترکمانه با بیان اینکه اقدامات امداد اجتماعی با حضور متخصصین سلامت به منطقه اعزام شدند و کاروان فرهنگی احسان نیز برای کاهش آلام درد کودکان فردا به منطقه اعزام می شود.

وی  اضافه کرد: دو آشپزخانه برای تهیه غذای گرم با ظرفیت پخت ۲ هزار پرس غذای روزانه هم اکنون خدمت رسانی می کند.

ترکمانه ادامه داد: رئیس ستاد اجرایی فرمان امام بعد از خبر زلزله با صحبتی که با استاندار داشتند دستور دادند برای تهیه وسایل خانگی برای عزیزانی که وسایلشون را از دست دادند اقدام کنیم و ما قول می دهیم به طور کامل وسایل را در اختیار عزیزان قرار دهیم.

وی اظهار داشت: برای عزیزانی هم که دام های خود را از دست دادند به نسبت دامی که از دست دادند , بخشی از ان را تامین خواهیم کرد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام همچنین از ایجاد مکانی برای نگهداری دام هایی که زنده اند خبر داد و خاطرنشان کرد: بعد از کارشناسی تعداد ۱۰۰ کانکس به منطقه می فرستیم.

ارسال نظرات