نشست تخصصی تقابل اسلام و استکبار برگزار شد

اولین نشست های تخصصی گفتگوی ماه با محوریت " تقابل اسلام و استکبار "به همت بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با حضور دانشگاهیان این دانشگاه درسالن غدیر برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۹۵۱۸
|
۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۶

"حجت الاسلام والمسلمین دکترافشاری" مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، درابتدای این نشست تخصصی به بیان تببین وانواع ابعاد استکبار در قرآن وروایات پرداخت .

وی درادامه تقابل دوگانه جدید اسلام و استکبار در بیانیه گام دوم و عوامل سازگاری اتقلاب در مقابل دشمنی ها، بیان حوادث ۱۳ آبان و دشمنی آمریکا در طول انقلاب و بیان مصادیق آن، افول قدرت آمریکا با توجه به نظر اندیشمندان آمریکایی  را تشریح کرد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دردانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، هزینه سازش را در برابر استکبار بیشتر ازمقاومت و راه مقاومت را تنها راه صحیح  تقابل عنوان کرد و برای این راه شناخت حربه های دشمن، تقویت روحیه امید درجامعه و عملیاتی سازی بیانیه گام دوم را ازجمله وظایف مهم برشمرد.

گفتنی است؛ به همت بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، سلسه نشست های" گفتگوی ماه " با محوریت موضوعات فرهنگی، سیاسی و اجتماعی هرماه به صورت منظم در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار میشود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار