فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)با صدور پیامی میلاد فرخنده حضرت محمد مصطفی (ص) و آغاز هفته وحدت را تبریک گفتند.
کد خبر: ۹۱۸۹۵۲۸
|
۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)با صدور پیامی میلاد فرخنده حضرت محمد مصطفی (ص) و آغاز هفته وحدت را تبریک گفتند.در متن این پیام آمده است:

ماه ربیع مزین به ولادت پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد (ص)، پیامبر مهربانی ها، پیام آور شفقت، عدالت، صلح، معرفت و پیامبر کامل‌ترین دین الهی است.

فرا رسیدن ولادت فرخنده حضرت محمد مصطفی (ص) و نواده ارجمندش، امام جعفر صادق (ع)، همچنین آغاز هفته وحدت که به ابتکار شایسته رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) نمادی جاوید از همدلی و یکپارچگی امت اسلام شده است را به یکایک برادران و خواهران عزیز مسلمان تبریک و تهنیت گفته و از خداوند منان می‌خواهیم تا ما مسلمانان جهان را در مسیر تحقق اهداف متعالی پیامبر گرامی اسلام، یاری بخشیده و یکایک اعضای جامعه اسلامی، به دور از هرگونه اختلاف و در یک کالبد، تعالی بخش هویت اسلامی باشند.

امیدواریم بتوانیم در سایه دین رحمت و مهربانی، همدوش و همگام با یکدیگر، با ایمان و یقین، میراث داری شایسته برای آموزه‌های غنی اسلام و قرآن باشیم و با ترسیم تصویر حقیقی دین مبین اسلام، پیام مهر و رافت اسلامی را در سراسر جهان طنین انداز کنیم.

جهانبخش کرمی
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)

حسن بیگدلی
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج)

ارسال نظرات