فرمانده سپاه ناحیه عشایری؛

عشایر نجیب ترین قشر جامعه هستند

سومین نشست مجمع خیرین عشایر استان چهارمحال و بختیاری با حضور فرماندهان و مسئولان سپاه حضرت قمربنی هاشم(علیه السلام) و اعضای مجمع خیرین عشایر برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۹۵۳۲
|
۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛  سرهنگ پاسدار علی اصغر ایزدی فرمانده ناحیه عشایری استان با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای کنگره ملی ۱۰ هزار شهید عشایر کشور و نظر به اینکه یکی از رویکردهای کنگره محرومیت زدایی و و خدمت رسانی در مناطق محروم می باشد، در همین راستا سومین نشست مجمع خیرین عشایر استان  برگزار شد.

فرمانده ناحیه عشایری استان گفت:عشایر صادق ترین، خالص ترین و نجیب ترین قشر جامعه هستند.

سرهنگ ایزدی با اشاره به سه رویکرد فرهنگی،محرومیت زدایی و خدمت رسانی مجمع خیرین عشایر استان  افزود: در بحث فرهنگی با استفاده از ظرفیت ماه مبارک رمضان و ماههای محرم و صفر، بیش از ۷۰ مبلغ و روحانی به مناطق عشایری اعزام شدند.

وی با تشریح خدمات انجام گرفته توسط مجمع خیرین عشایر استان گفت: با جذب و کمک گرفتن از ظرفیت خیرین و سازمان های خیریه،  بیش از ۶۰۰ میلیون تومان توسط سپاه و خیرین برای ساخت خانه های محرومین در مناطق محروم عشایری هزینه شد.

وی سرکشی و کمک به ۲۰۰ بیمار صعب العلاج، توزیع بیش از ۸ هزار دست البسه، توزیع لوازم خانگی ، لوازم التحریر ، نوشت افزار و تأمین جهیزیه زوج های محروم را از دیگر اقدامات انجام شده توسط مجمع خیرین عشایر استان عنوان کرد.

ارسال نظرات