به‌منظور آشنایی نسل جوان بافرهنگ ایثار و شهادت اعزام ۱۵۴ نفر از دانش آموزان مدارس دخترانه شهرستان مهریز به مناطق عملیاتی جنوب انجام شد.
کد خبر: ۹۱۸۹۵۵۷
|
۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴
به گزارش سرویس بسیج راهیان نور خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز ، بنی فاطمه فرمانده حوزه دانش آموزی شهید فهمیده شهرستان در مراسم بدرقه این دانش آموزان گفت:: هدف اعزام راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی و شهادت، و آشنایی نسل جوان با سیره‌ی شهدا و تاسی از شهدا و انتقال آن به نسل‌های آینده است.
وی گفت: دانش‌آموزان اعزامی، در طول سفر خود از برخی از مناطق عملیاتی نظیر شلمچه، یادمان شهدای هویزه، یادمان شهید چمران در دهلاویه، یادمان شهدای اروندکنار و سایر مناطق عملیاتی جنوب بازدید می‌کنند
بنی فاطمه در پایان اظهار داشت: در این مرحله از اعزام دانش‌آموزان شهرستان مهریز به اردوی راهیان نور، ۱۵۴ نفر از دانش‌آموزان دختر در قالب ۴ دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
گفتنی است که مراسم بدرقه کاروان دانش‌آموزان دختر این شهرستان به اردوی راهیان نور با حضور جمعی از مسؤولین شهرستان، خانواده‌های دانش‌آموزان و مربیان مدارس در محل ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مهریز برگزار شد.
 
ارسال نظرات